Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (26/71) > >>

Roksis:
Karanteeni ohi.   ::)

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä:  Erkki - 12.04.2020     kello on 13:05 ---Amerikkalaisnainen hääti ikkunan alle kokoontuneet yskimällä – taltioi reaktiot videolle.

Hieman hupia koronaarkeemme :)
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e1d784b7-6fdc-4261-9414-2383123471aa

T. Erkki

--- Lainaus päättyy ---
Olikohan se Melania?  :o Ei hätää. Ivanka ja kushner alkavat hoitamaan usa:n koronahommaa. Kyllä tuli niin turvallinen olo. Kohta koronasta on muisto vain ja toonald pääsee pressaksi eikä tällaisia pöpöja enää ikinä pääse karkuun - ainakaan amerikkaan. Amerika föörst! :laugh: :laugh: :laugh:

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 14.04.2020     kello on 16:59 ---Olikohan se Melania?  :o Ei hätää. Ivanka ja kushner alkavat hoitamaan usa:n koronahommaa. Kyllä tuli niin turvallinen olo. Kohta koronasta on muisto vain ja toonald pääsee pressaksi eikä tällaisia pöpöja enää ikinä pääse karkuun - ainakaan amerikkaan. Amerika föörst! :laugh: :laugh: :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, ja eivät varmaan paljon veloita.
Rumppiin on mulla mahoton luotto, kunhan vain pitäs suunsa kiinni :laugh:

JJJ:
Itseni olen lomauttanut ja nyt reissun päällä. Perjantaina pitäisi olla lento kotiin mutta sen on vielä hieman epävarmaa.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 14.04.2020     kello on 17:49 ---Kyllä, ja eivät varmaan paljon veloita.
Rumppiin on mulla mahoton luotto, kunhan vain pitäs suunsa kiinni :laugh:

--- Lainaus päättyy ---
Ja tänään julisti itsensä usan diktaattoriksi :P :P :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View