Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin
Roksis:
Karanteeni ohi. ::)
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 12.04.2020 kello on 13:05 ---Amerikkalaisnainen hääti ikkunan alle kokoontuneet yskimällä – taltioi reaktiot videolle.
Hieman hupia koronaarkeemme :)
https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/e1d784b7-6fdc-4261-9414-2383123471aa
T. Erkki
--- Lainaus päättyy ---
Olikohan se Melania? :o Ei hätää. Ivanka ja kushner alkavat hoitamaan usa:n koronahommaa. Kyllä tuli niin turvallinen olo. Kohta koronasta on muisto vain ja toonald pääsee pressaksi eikä tällaisia pöpöja enää ikinä pääse karkuun - ainakaan amerikkaan. Amerika föörst! :laugh: :laugh: :laugh:
hartsakoski:
--- Lainaus käyttäjältä: ktako - 14.04.2020 kello on 16:59 ---Olikohan se Melania? :o Ei hätää. Ivanka ja kushner alkavat hoitamaan usa:n koronahommaa. Kyllä tuli niin turvallinen olo. Kohta koronasta on muisto vain ja toonald pääsee pressaksi eikä tällaisia pöpöja enää ikinä pääse karkuun - ainakaan amerikkaan. Amerika föörst! :laugh: :laugh: :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä, ja eivät varmaan paljon veloita.
Rumppiin on mulla mahoton luotto, kunhan vain pitäs suunsa kiinni :laugh:
JJJ:
Itseni olen lomauttanut ja nyt reissun päällä. Perjantaina pitäisi olla lento kotiin mutta sen on vielä hieman epävarmaa.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 14.04.2020 kello on 17:49 ---Kyllä, ja eivät varmaan paljon veloita.
Rumppiin on mulla mahoton luotto, kunhan vain pitäs suunsa kiinni :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Ja tänään julisti itsensä usan diktaattoriksi :P :P :P
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta