Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Koronavirus ja mitä se aiheuttaa kellekin

<< < (23/71) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.03.2020     kello on 14:28 ---Äiti selvisi taudista, ei ollut koronaa, mutta jos tämmöinen tilanne kauan jatkuu ettei muistisairasta äitiä pääse katsomaan niin eihän se rassukka enää mua muistakkaan kun sitten joskus pääsen sitä katsomaan.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb Thumb Thumb
Pidellään peukkuja ettei vielä unohda

retkeilijä:
Menin varaosaliikkeeseen ja jouduin sanomaan, ettei tämä ole ryöstö!
Koska minulla oli kaulaliina kasvojen peittona.  :laugh:

Lerssinen:
Tilasin ensimmäistä kertaa eläissäni netistä "normaalia" tavaraa, katselin hydrauliikkanippoje n mittoja ja sattui pari sellaista mitä tartten. Kotiinkuljetus maksaa 3.90 joten jos totta puhutaan niin en käy sillä rahalla edes kylällä hakemassa niitä jos ei tulis polkupyörällä lähdettyä kun vastaavaan kauppaan on 26 kilometriä matkaa.
Ei olis tullut tutkittua näitä ilman nyt käynnissä olevaa tapahtumaa..

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 30.03.2020     kello on 14:28 ---Äiti selvisi taudista, ei ollut koronaa, mutta jos tämmöinen tilanne kauan jatkuu ettei muistisairasta äitiä pääse katsomaan niin eihän se rassukka enää mua muistakkaan kun sitten joskus pääsen sitä katsomaan.

--- Lainaus päättyy ---
Se ei ole mukava kokemus.. itse sen koin kun isällä alzhaimeri pahenin.  :(

aakoo:
Tavallinen kauppareissu, aikomus oli ostaa ruokaa sen mukaan kuin maidoissa päiväystä riittää ja meininkinä tehdä alkuviikoksi kana-makaroni soppaa iso kattilallinen.
Tyhjiä hyllyjä riitti ja nyt uunissa valmistuu silakkalaatikko.   ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View