Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Koronavaara, karanteenit jne ulkomaanmatkailussa
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 24.03.2020 kello on 17:11 ---Voisikos tämän ketjun jättää ulkomaanmatkailuun liittyväksi, koronakeskusteluja on useita
--- Lainaus päättyy ---
Edelleen
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 3.04.2020 kello on 14:45 ---Kaasujalkaa vipattaa jo kauheasti.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllä. Ja lienee mahdollista, että 2021 kesäkin jää välistä, jos ei seuraavakin. Tämä voi jatkua vuosia.
Huolletaan kalustoa ja suunnitellaan. Vaan vielä lähdetään, se on varma.
armas ujomieli:
Juu turhia reissuja ei olekaan. Itsellä menee suunnitelman mukaan, koko talvi tuli reissattua ja huhtikuu piti mökkeillä :)
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 3.04.2020 kello on 22:20 ---Kyllä. Ja lienee mahdollista, että 2021 kesäkin jää välistä, jos ei seuraavakin. Tämä voi jatkua vuosia.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy sanoa että tuo on jo über pessimistinen visio :-\
Ja jos toteutuisi niin porukoilla olisi mietteet Maslow’n tarvehierarkian alimmissa osioissa. Ja matkailu missään muodossa ei kuulu niihin.
Mutta katsotaan mitä tulevaisuus tuo tuodessaan.
Itse olen kai sitten optimisti kun tänään pohdin vakavissani, että Kymiringin MotoGP:n toteutuminenvoisi olla mahdollisuuksien rajoissa. Hyvänä kakkosena Tirmo Blues 2020 ;D
Noista molemmat ohjelmistossa kun kerta eurotour 2020 ei kerta toteudu.
JJJ:
Taitaa hyvin sotkea kaikki matkailusuunnitelma t, enkä tarkoita vain matkailukulkineilla suoritettuja. Oikeastaan kun rajat aukeaa niin on hyvä vaihtoehto verrattuna ahtaisiin lentokoneisiin ja lentokenttiin. Saa matkustaa vähän niin kuin eristyksissä Thumb
Itse ostin lennon tälle päivälle. Tarkoitus olisi päästä toiseen kotiin ja samalla hoitaa tarpeellisia työasioita. Edellisestä karanteenista olen vapautunut reilu viikko sitten joten näitä on tiedossa lisää. Paluu pitäisi olla ensi viikolla perjantaina mutta takeita siitä ei lentoyhtiö luvannut. Saas nähdä kuinka käy, ja pääsenkö takaisin ja koska...
Lentoyhtiöllä kumma politiikka. Eilen tein lähtöselvityksen netissä ja tulostin boarding passin. Silti lentoyhtiöltä napsahti sähköposti, että pitää varmistaa tulenko lennolle vai en... Epävarmuustekijä on se, että saanko suomalaisena nousta kyseiselle lennolle. Asiasta ristiriitaista tietoa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta