Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Koronavaara, karanteenit jne ulkomaanmatkailussa

(1/52) > >>

Muumuupapa:
Tähän ketjuun vois kerätä tietoa koronaviruksen aiheuttamista liikkumisrajoitteis ta Euroopassa. Todennäköisesti niitä tulee kohta lisää.

Itseä askarruttaa Pohjois-Italian karanteeni. Onko koko alue täysin suljettu, vai onko pelkkä läpiajo moottoriteitä pitkin mahdollista?

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Muumuupapa -  9.03.2020     kello on 09:07 ---Tähän ketjuun vois kerätä tietoa koronaviruksen aiheuttamista liikkumisrajoitteis ta Euroopassa. Todennäköisesti niitä tulee kohta lisää.

Itseä askarruttaa Pohjois-Italian karanteeni. Onko koko alue täysin suljettu, vai onko pelkkä läpiajo moottoriteitä pitkin mahdollista?

--- Lainaus päättyy ---
Eilen oli täällä päin uutisissa haastateltu belgialaista joka oli tulossa pois alpeilta italian puolelta että moottoritie idästä milanon suuntaa oli suljettu. Ja sen käsityksen sain asiasta että rajat noilla alueilla on kiinni kokonaan sen alkamis ajankohdan jälkeen.

Rauzi:
Mulla oli tarkotus lähtee parin, kolmen viikon päästä polkee etelään. Saas nähä tuleeko siitä mitään.
Seuraan mielenkiinnolla.

https://www.arcgis.com/apps/opsdashboard/index.html#/bda7594740fd40299423467b48e9ecf6

Pate:
Minulla oli tarkoitus matkustaa ensi perjantaina 13.3 Alicanteen.
Peruin reissun.Turha ottaa ylimääräistä riskiä saada tartunta.
Näyttää Espanjassakin aika nopeasti lisääntyvän tartunnat.
Pääseehän tuonne myöhemmin jos hengissä selvitään.

smy:
Itse aikaistin etelästä kotiin ajelua. Piti huomennna vielä lentää Malagasta kotia ja parin viikon päästä vasta hakureissulle. Nyt jätän lentämättä ja lähdon ajelemaan jo pikku hiljaa ylöspäin.
Karanteenipelko enempi kuin korona

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View