Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän kiukuttelu!

<< < (8/20) > >>

0yxxy0:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 19.03.2020     kello on 11:42 ---Ihan näin tavallisen tallaajan ominaisuudessa ihmettelen näiden Ylen lähetysten teknistä toteutusta noista tiedotustilaisuuksi sta.
Zoomataan kuva niin lähelle, että taustalla esitettävä itse havainnollinen informaatio jää kokonaan katsojalta näkemättä. Sivut taustalla vaihtuu, mutta katsojia ne eivät tavoita.
Sitten esim. jaaritellaan toimintaohjeita koskien 70+ kansalaisia, se voisi lukea samaan aikaan myös ruudulla, mitä ryhmää juuri nyt käydään läpi. Kuinka moni nuorempi ihminen tulee seuraamaan lähetystä kesken ja tietämättömänä luulee että nämä 70+ ohjeet koskevatkin kaikkia.

Ja tuossakin lähetyksessä alleviivattiin reilun metrin turvaväliä, no eipä taida toteutua kuvassa...  ;D

Mautoilija jatkaa tästä...

--- Lainaus päättyy ---

Oon tullut siihen tulokseen että kamerahenkilö laittanut koneet käyntiin ja lähtenyt evakkoon.  :o Ei ainakaan oo seurannassa miten kuvan vastaanottaja näkee tilanteen.

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 19.03.2020     kello on 11:42 ---Mautoilija jatkaa tästä...

--- Lainaus päättyy ---
Vaikea tästä on jatkaa kun en ole lähetystä nähnyt. En muutenkaan TV:ta katso. Enempi radiota kuuntelen.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 0yxxy0 - 19.03.2020     kello on 16:21 ---Oon tullut siihen tulokseen että kamerahenkilö laittanut koneet käyntiin ja lähtenyt evakkoon.  :o

--- Lainaus päättyy ---

En katsonut lähetystä. Mutta kun henkilökuntaa on vähennetty, niin  tuossa saattaa piillä osatotuus.  Kamerahenkilö on laittanut "koneet käyntiin"  mutta ei ole lähtenyt "evakkoon" vaan siirtynyt  muiden toimittajien joukkoon tekemään muistiinpanoja ja kysymyksiä.

retkeilijä:
Se reilu metrin etäisyys on tietenkin suustasuuhun,  sillä virustartunta tulee pisaratartuntana. Tuossa etäisyyson monta kyynärää. Koska ihmiset ovat noin selkeästi eri pituisia etäisyys on reilusti yli metrin. MOT.
Nyt varmasti kiukuttaa myös kuvan lähettäjää  ;D

megaman:
Aivastuksessa ulos pakenevan ilman nopeus on noin 120 km/h.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View