Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Päivän kiukuttelu!

<< < (3/20) > >>

Haapaniemen Paroni:
Liian hitaasti ajavat, jotka luottavat mittariin, ja vilkun käyttö ympyryssä ;) ::)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.03.2020     kello on 19:42 ---^
Näkyisköhän tilanne paremmin https://oma.posti.fi/fi/login
google play'ssa oma app omaPosti.

Itse usein vaihdan kotiintoimituksen terminaalinoudoksi kun vierestä ajan - varsinki jos tavaralle kiirus näin vkl vasten. Eikä tartte kytätä tuojaa..

--- Lainaus päättyy ---

Mun pitäisi ajaa 20km/sivu.

Vinkistäsi katsoin omapostista. Ilmoitus lähetetty minulle silloin  kun paketti lähtenyt lähtömaasta. Saapunut Suomeen  tänään 16.47.

armas ujomieli:
Käytiinpä poikaitten kanssa Ellivuoren kylmässä saunassa, no oli lämpöä hetken ehkä päälle 40. Eka oli automaattisulake poksahtanut ja sitten jokuset ei-karavaanarit heittänyt ämpäri tolkul vettä kiukaalle ja saaneet pömpelin rikki. Prkl ja koko viikon odotti >:D

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  6.03.2020     kello on 19:48 ---Mun pitäisi ajaa 20km/sivu.

Vinkistäsi katsoin omapostista. Ilmoitus lähetetty minulle silloin  kun paketti lähtenyt lähtömaasta. Saapunut Suomeen  tänään 16.47.

--- Lainaus päättyy ---
Jos se on vasta vantaa ulkomaanterminaalis sa, niin n. 5pv ottaa että on paikallisjakelussa

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  6.03.2020     kello on 20:01 ---Jos se on vasta vantaa ulkomaanterminaalis sa, niin n. 5pv ottaa että on paikallisjakelussa

--- Lainaus päättyy ---

6.3. Lähetys saapunut kohdemaahan 16.47
Posti logistiikkakeskus 01010

6.3. Lähetys lajiteltu 16.52
Vantaa 01010

6.3. Lähetys lajiteltu 17.16
Vantaa 01010

6.3. Lähetys on kuljetuksessa 17.36
Posti logistiikkakeskus 01010

Siis varmaan matkalla Kuopioon. Eiköhän se sitten ole arvioidusti maanantaina mulla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View