Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Sähköpotkulauta
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 23.03.2022 kello on 18:45 ---Hyvin on toiminut. Ei mitään ongelmia ole ollut. Matkavauhti 25 km/h on varsin riittävä minulle. Toki jyrkissä ylämäissä vauhti hieman hidastuu, Sellaista mäkeä maanteillä ei ole tullut vastaan, jossa Unagi olisi hyytynyt.
Edulliseen hintaan myyvät Unagia. Itse maksoin vajaa pari vuotta sitten 1200 euroa Elisan kautta.
--- Lainaus päättyy ---
Joo, poika tolla sitten pääasiassa hurjastelee, toki pitää itsekin päästä tyyppäämään. 25 km/h* hirvittää jo valmiksi noin pienillä pyörillä seisten ja pyörätiet on isoja roiloja täynnä ainakin täällä Mäntsälässä talven jäljiltä. Laudan kevyt paino 12kg ja max. kuorma125 kg
ainakin paperilla vaikuttaa asialliselta. Range kuulemma lyhyt, mutta ei kai noilla jaksa kymmeniä kilsoja ajella putkeen.
*Goolettelun ohessa kävi ilmi, että nopeurajoituksen voi kiertää tietyillä nappien painalluksilla ja palauttaa myös takaisin. :o
Aakku:
^
Onhan tapaturmavakuutukse t kunnossa...?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 23.03.2022 kello on 20:39 ---Range kuulemma lyhyt, mutta ei kai noilla jaksa kymmeniä kilsoja ajella putkeen.
--- Lainaus päättyy ---
No jos ajattelet että 25km/h nopeudella ajelee 25km pätkän, tietää se jo 1h mittaista jäpittämistä tuon laudan päällä :o
Kyllä tuo itsellä ainakin 20...30km yhtä soittoa alkaa olemaan jo melko limiteillä, tuota pidempään jaksa jäpitää vaikka tuo omakin lauta vielä jaksaisi :-\
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 23.03.2022 kello on 20:54 ---^
Onhan tapaturmavakuutukse t kunnossa...?
--- Lainaus päättyy ---
No pojalla ainakin on. 🙂
Itse keskityn enempi pyöräilyyn.
Erkki:
Niin, ja kypärä on tärkein henkivakuutus potkulautaillessa. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta