Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvo V70 vetopeilit uusin korimalli

<< < (4/6) > >>

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  6.09.2011     kello on 16:29 ---Emukit sentään pysyy paikoillaan. Naapurilla kuminauhaviritelmät ja sano ettei niillä tee mitään. Hän kun ei vedä kuin katsastukseen niin välttää. :D ;D ::)

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on semmoiset "kuminauhaviritelmät" hyvin ja
tukevasti pysyy paikoillaan eikä tärise ajossa.
Olen tyytyväinen niihin.

K.E.V:
Hyvä on mikäli riittää. Tuo lauselma niitten hyvyydestä oli vastapäiseltä naapuriltani, Itsellä tulee senverran kilometrejä etten tyydy kumpparipeileihin, eihän omiini mene kuin ostettaessa hieman enemmän, sitten voi käyttää samoja vaikka 10v.

jorma:
Noista halvemmista peiliversiosoista olen käyttänyt Motonetin peilejä. Malliltaan se joka kahdella ruuvilla kiinnitetään peilin yläreunaan, ja pidempi varsinen riittää 2,5m:n vaunun vetoon kohtalaisen hyvin. Sopii ainakin- 02 ja -07 volvon peileihin.Pysyvät hyvin suunnassa vaikka niitä vaihteleekin autosta toiseen. Samaa versiota on ollut myynnissä jo pidempäänkin lyhyemmällä varrella joka riittää kapeammille vaunuille. Kysymys nimenomaan edullisista peileistä.

JuhaL:
Edelleenkään en ole uusia peiliin kiinnitettäviä vetopeilejä löytänyt. Mitään  suurempaa halua ei olisi laittaa lokasuojan ja konepellin väliin kiinitettäviä tai ovesta tukea magneetilla ottavia peilejä.

Volvon nykyinen korimalli on ollut myynnissä 2008 alkaen, joten eikö tällaisia omiin peileiin tavalla tai toisella kiinnitettäviä vetopeilejä miltään valmistajalta löydy????

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: JuhaL - 30.11.2011     kello on 19:00 ---Edelleenkään en ole uusia peiliin kiinnitettäviä vetopeilejä löytänyt. Mitään  suurempaa halua ei olisi laittaa lokasuojan ja konepellin väliin kiinitettäviä tai ovesta tukea magneetilla ottavia peilejä.

Volvon nykyinen korimalli on ollut myynnissä 2008 alkaen, joten eikö tällaisia omiin peileiin tavalla tai toisella kiinnitettäviä vetopeilejä miltään valmistajalta löydy????

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on vähän vanhempi volvo, mutta ainakin Helsinki caravanista ostin
peilit jotka saa sopivasti kiinni auton peileihin. kumilenkeillä.

Ja Vuosaaressa kipparikaravaan, sielläkin on ainakin
kahta mallia.

On niitä varmaan muuallakin.

On muuten kätevät. ja toimivat.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View