Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Fendt asuntovaunun kevytmetallivanteiden keskikupit?

(1/5) > >>

Erkki:
Hei. Hakusessa olisi Fendt kevytmetallivanteid en keskikupit? Olisiko arvon forumilaisilla antaa linkkiä, josta keskikupit 2 kpl voisin tilata? Itse en ole linkkiä tuotteelle löytänyt.

Kyseessä vm. 2020 Fendt asuntovaunu.

T. Erkki

K.E.V:
Asiahan ei mulle kuulu. Mutta eikö uuden vaunun uusissa vanteissa kuulu olla ne mukana ?
Kysyppä myyjältä.

Erkki:
Ostamassani Fendt 390 vaunussa on alunperin peltivanteet. Jotka olen vaihtanut kevytmetallivanteis iin. Aluvanteet on samat, joita mm. Kabe käyttää vaunuissaan. Maksimipaino vannetta kohti 1000kg, jotka myös tarkoitettu talvikäyttöön.

Myyjä ei osannut auttaa tässä asiassa.

T. Erkki

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: erkki - 21.02.2020     kello on 18:18 ---Ostamassani Fendt 390 vaunussa on alunperin peltivanteet. Jotka olen vaihtanut kevytmetallivanteis iin. Aluvanteet on samat, joita mm. Kabe käyttää vaunuissaan. Maksimipaino vannetta kohti 1000kg, jotka myös tarkoitettu talvikäyttöön.

Myyjä ei osannut auttaa tässä asiassa.

T. Erkki

--- Lainaus päättyy ---
Entä maahantuoja, myyjä aika tollo jos ei pysty toimittamaan alkuperäis osia , tarvikketa. Onko edes olemassa keskiötä ?

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 21.02.2020     kello on 18:30 ---Entä maahantuoja, myyjä aika tollo jos ei pysty toimittamaan alkuperäis osia , tarvikketa. Onko edes olemassa keskiötä ?

--- Lainaus päättyy ---
On mulla ainakin Kabessa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View