Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Lahjus?

<< < (7/9) > >>

T-Cat:
En kadehdi poliisien saamaa etua aakkos ruokapaikoissa, tekevät kovaa työtä huonolla palkalla, tunnen muutaman poliisin. Itsekin olen valtion virassa ja ehkä siitä johtuen on tuo viranomaisen "pelko" niin suuri että tankatessa "firman" autoa on ehdotetut kylkiäiskahvit jääneet aina juomatta. Tiedä sitten olenko liian tarkka mutta omasta mielestä ns. nollatoleranssi on ok kun touhuaa työhommissa, eipä tule kellään sanomista kun maksaa itse kahvit. :)

hartsakoski:
Ei ole kellään sanomista eikä tule kun nollatoleranssin pitää!Valitettavasti olen toisenlaisiinkin periaatteisiin liike-elämässä törmännyt,aika törkeisiinkin.

Pekka:
Eihän tässä olla vielä niin pitkällä kuin amerikan mallissa, missä poliisit kuittaa kympin siitä, että käyvät syömässä.

Virkamieheksi kun ryhtyy täytyy ymmärtää ettei ilmaisia lounaita ole.

Tätä mieltä taitaa olla nyt poliisijohtokin.

Laaga:
Alanille, kyllä liittojen sopimat palkkataulukot on käytössä kaikissa vähittäiskaupoissa meillä niin s-ryhmässä kuin k-ssa ja Lidlssä. Ei Lidl surkeimmat olosuhteet ole, kyllä vähällä henkilökunnalla toimivia kauppoja löytyy lukuisia ja niissä henkilökunta paiskii töitä niskalimassa, katseleppas ympärillesi silmät avoimena.

Turhan Höpöttäjä:
Hyvin näyttää ainakin Kuopion Lidlin henkilökunta viihtyvän. En ole huomannut vaihtuvuutta. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View