Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Huijauspuhelut
arska100:
Minulle tuli numerosta +391845848. Yritin udella mitä on asiaa mutta kukaan ei puhunut mitään..työpuhelime en On tullut numerosta +3292540000. Näihin puheluihin en ole vastannut.
elwari:
--- Lainaus käyttäjältä: Rölli - 8.10.2020 kello on 23:39 ---Varoittava esimerkki... älä koskaan soita takaisin epämääräiseen numeroon...
--- Lainaus päättyy ---
Tätähän jotkut soittajat juuri hakevat. Mulle tuli Sierra Leonesta joskus kolme soittoa yöllä, onneksi en herännyt. Siihen kun olisi takaisin soittanut, mitähän lie olisi maksanut per minuutti... Onhan Suomessakin kaikenmoisia viihdelinjoja, onko kympin minuutti plus matkapuhelumaksu ja ylikin.
K.E.V:
Toiset on vaan niin tärkeitä ihmisiä jotta täytyy soittaa takaisin ympäri maailmaa kun kerran pirahtaa....
88k5:
^
Jep, ja jos fonecta ei kerro tietoja, ei aihetta edes vastata (arkajalka, lymyävä kaupustelija jne) ;D
Vastaajapalvelunkin heitin mäkeen pari vuotta sitten. En soita siihenkään - ihan turhia viestejä sinne tuli; "..soita numeroon 0... ". Kai mä nyt nään mistä numerosta on soitettu mihin en ole vastannut :o
Oikeasti jos haluaa jättää jäljen, niin kirjoittaa sen..
megaman:
Mulle tuli Fonectan mukaan puhelu omasta vakuutusyhtiöstä. Vastasin toisella kerralla. Se oli automaattinen puhelu, eli toisessa päässä oli puhelurobotti. Jostain e-laskusta ja niihin siirtymiseen se jankkasi, vaikka ei meille paperilaskuja ole tullut enää aikoihin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta