Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Hymerin tuulilasinpyyhkijät reistailee
leppaju:
Minulla oli kolme viiksinen integroitu Hymer. Pyyhkijät jumittivat jatkuvasti.
Tilasin uuden moottorin ja ongelmat poistuivat. John Deere puimureissa oli sama moottori ja hinta oli paljon edullisempi vs Hymerin alkuperäisosa.
Ebaysta tilasin, moottori lähetettiin Latviasta.
John Deere HYMER Vorne Wischermotor VALEO 12V VALEO 403868
Total: EUR 177.50
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: leppaju - 11.02.2020 kello on 19:50 ---Minulla oli kolme viiksinen integroitu Hymer. Pyyhkijät jumittivat jatkuvasti.
Tilasin uuden moottorin ja ongelmat poistuivat. John Deere puimureissa oli sama moottori ja hinta oli paljon edullisempi vs Hymerin alkuperäisosa.
Ebaysta tilasin, moottori lähetettiin Latviasta.
John Deere HYMER Vorne Wischermotor VALEO 12V VALEO 403868
Total: EUR 177.50
--- Lainaus päättyy ---
Niin , sulla oli moottorivika, tämän ihmisen autossa ei.
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.02.2020 kello on 20:15 ---Niin , sulla oli moottorivika, tämän ihmisen autossa ei.
--- Lainaus päättyy ---
ps valmistaja on myynyt 139€ mutta ei ole enää heillä linkin mukaan.
https://sporteinarmwischer.de/home/25-scheibenwischmotor-bus-lkw-wohnmobil.html
kimi:
Moottoriongelmasta on kirjoitettu paljon eri maiden foorumeilla. Itse aloittaisin avaamalla ja puhdistamalla moottorin kun se kerran on irti. Toimiiko tuollaisessa nopeudet esivastuksen kautta vai miten nopeus säätyy. Ei jaksa liikuttaa pienellä virtamäärällä?
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.02.2020 kello on 00:59 ---Moottoriongelmasta on kirjoitettu paljon eri maiden foorumeilla. Itse aloittaisin avaamalla ja puhdistamalla moottorin kun se kerran on irti. Toimiiko tuollaisessa nopeudet esivastuksen kautta vai miten nopeus säätyy. Ei jaksa liikuttaa pienellä virtamäärällä?
--- Lainaus päättyy ---
Aika myöhässä olet ::)
--- Lainaus käyttäjältä: Lennu - 10.02.2020 kello on 19:54 ---Kärjet ja pinnat siistejä ja kaikki kiiltäviä, ankkuri ja hiilet hyvässä kunnossa, niitä kahta punaista "hiirenpaskaa" en tiedä, tuskimpa tuolla vikaa.
--- Lainaus päättyy ---
:laugh:
Minäkin tutkin noita foorumeita ,siellä oli moottoreita mihin meni esim 6 johtoa sisälle , eli moottorille menee erilaisia ohjauksia. Tässä mosassa on 3kpl
1 jatkuva virta palautuskärkien kautta
1 virtalukon takaa
1 maa.
Ilmeisesti tuonne syötetään eri jännitettä saadakseen eri nopeudet.
Tämän vuoksi ehdotin viikseä taikka sitä nopeudenvaihtorelet tä mikä linkkaamassani ohjeessa mainittiin
Lennu:
Jatkan tuolta relepuolelta, virtaa tulee moottorille eri piuhasta, riippuen kytkimen asennosta.
Sade taas yllätti, kun en nyt ole pariin viikkoon reisuun menossa, etenen pikkuhiljaa......
Pysytään linjoilla.....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta