Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Hymerin tuulilasinpyyhkijät reistailee

<< < (3/10) > >>

88k5:
Kun se mosa on pöydällä, niin anna sille virtasta (-) musta ja (+12) punikkiin/vihreään - hetkeksi virtaa ja sitten poikki. Palautus pun/vihreä kummalla lähti liikkeelle, niin sillä toisella paluu (toinen pyörittää jatkuvasti). Jos toimii, nii vikaa ohjaamon suunnalla..

Itse moottori kuullostaa ihan ehjältä, mutta ne kärjet, jonne pun/vihr johdin menee..

ahtih:
Minä tarkistaisin ensinnä sulakkeet, lasinpyyhkijöillä on yleensä useampi sulake eri toimintoja varten. Esim. hitaalla nopudella on eri sulake kuin nopealla ja alaslasku vielä omalla.

Lennu:
Kärjet ja pinnat siistejä ja kaikki kiiltäviä, ankkuri ja hiilet hyvässä kunnossa, niitä kahta punaista "hiirenpaskaa" en tiedä, tuskimpa tuolla vikaa.
 Huomiseksi lupaa parempaa keliä, auto ulkosalla jonkunmatkan päässä seisonnassa, täytyy yrittää mittailla sitä liitintä, vaikken minä siitä paljon viisaammaksi tule.
 Kunnon 12v ei nyt kotosalla, että pääsis moottoria kokeilemaan.
Luin uudemmankin kerran sulakekaaviota, vain yksi 30A sulake mainitaan ja sehän on ehjä, pitäiskö silti plarata muitakin paukkuja läpi?
 "Savun hälvetessä", siitä eteenpäin löytyy ammattitaitoa...... ....tai oikeastaan jos savu ei hälvene :D

Lennu:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 10.02.2020     kello on 16:19 ---Itse epäilen viiksivikaa. Toivotaan parasta, pelätään pahinta

--- Lainaus päättyy ---
Jos viiksivika, pitääkö uusia koko helahoito, elikä se mötikkä ohjausakselilla jossa kaikki viikset ?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Antza0 - 10.02.2020     kello on 16:28 ---Kuvien mukaan kattottuna nopeuden säätö taitaa olla jossain muualla kuin moottorissa, kun tulee vain kolme karvaa liittimelle.

--- Lainaus päättyy ---

Varmaan tänä päivänä sitä turhaa elektroniikkaa.     Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View