Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Moottorinlämmitin

<< < (3/7) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  7.02.2020     kello on 11:11 ---Tuollaisen normi sukotulpan piikit ovat jollain niklauksella päällystetyt, välissä ennen rautaydintä on jokin kuparikerros.

--- Lainaus päättyy ---

Kupari toimii 'primerina'.
Jos katselet kuluneita hanojen nuppeja, sielläkin on ensin kupari muovin päällä.

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  7.02.2020     kello on 12:47 ---Kupari toimii 'primerina'.
Jos katselet kuluneita hanojen nuppeja, sielläkin on ensin kupari muovin päällä.

--- Lainaus päättyy ---

Niimpä - myös kromin alle pistetään ensin kupari.

VAT 69:
  Sähköt auton lämmitykseen tulee tolpasta tai talon seinästä sukopistokkeen läpi. Autossa sisällä on Defan
 sisätilan lämmitin sukopistokkeella. Mikä näistä sukoista tekee kiellettyjä. Valistakaa minua tietämätöntä.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: VAT 69 -  7.02.2020     kello on 20:08 ---  Sähköt auton lämmitykseen tulee tolpasta tai talon seinästä sukopistokkeen läpi. Autossa sisällä on Defan
 sisätilan lämmitin sukopistokkeella. Mikä näistä sukoista tekee kiellettyjä. Valistakaa minua tietämätöntä.

--- Lainaus päättyy ---
Auton sisällä ne kuuluu olla kumitiivisteellä varustettuja liitäntöjä, samoin se puskurissa jne olevat pistokkeet. Lämpötolpassa on kyllä schuko toissta päästä. Vioittuneen sellaisen vaihtaa jokainen valveutunut kansalainen. Aika harva autossa sisällä olevia kaapeleita

svc:

--- Lainaus käyttäjältä: VAT 69 -  7.02.2020     kello on 20:08 ---  Sähköt auton lämmitykseen tulee tolpasta tai talon seinästä sukopistokkeen läpi. Autossa sisällä on Defan

--- Lainaus päättyy ---
Se, että tuo liitosjohto ei ole irrotettava.
Kuten tuolla aiemmin mainittiin, moottoritilassa kulkeva johto pitää suojata metallisella suojaputkella ja tuettava riittävän nyvin. Sen pitäisi myös kestää öljyä, liuottimia ja kuumaa, eli olla käytännössä silikonijohtoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View