Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin tietotekniikka
Nokia ei soita kenellekkään
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Kumisimo - 4.02.2020 kello on 10:59 ---Nämä nykyhärpäkkeet kannattaa ainakin kerran viikossa sammuttaa ( ja myös käynnistää uudelleen ;D )
--- Lainaus päättyy ---
Vois olla rauhallisempaa kun ei käynnistäisi uudelleen. Juuri äsken vastasin puheluun, ja luurista kuului "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ja minä siis vastasin. Samaa oli täti hokenut sille soittajalle.
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 4.02.2020 kello on 09:32 ---Mulla nokia lopetti soittamisen. Eli kun yritän soittaa niin lyhyt piippaus kuuluu ja näyttöön tulee teksti että puhelu päättyi. Uudelleen käynnistys ei auta. Onkos kenelläkään vinkkiä että missä olisi vika?
--- Lainaus päättyy ---
Tuossahan tuo vika jo otsikossa (Nokia) tulikin ;)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: 4ntti - 4.02.2020 kello on 12:43 ---Tuossahan tuo vika jo otsikossa (Nokia) tulikin ;)
--- Lainaus päättyy ---
Mistä sä tiedät vaikka verkkolaite mikä jakaa gesmisinkkua olisi vaikka huihai. Vikahan ei ollut puhelimessa
Aakku:
Varmaan verkkovikaa...
Tänään aamupäivällä tismalleen samat oireet työkaverin Nokialaisessa. Sillä ei voinut soittaa, mutta otti kyllä puhelut vastaan. Korjaantui itsestään puolenpäivän aikaan. Omani CAT toimi normaalisti ja verkko oli sama Sonera. Koesoitot samasta paikasta.
Mahtaakohan kiinalaisilla olla osuutta asiaan, kun on Nokian puhelimesta kysymys?
tsahkali:
Voiskohan tähän jatkaa samantapaisella asialla.....?
Eli, appiukolla on DORO, johon ei voi soittaa. :D
Tai, voi siihen mutta useasti kuuluu, jotta 'numeroon ei saada yhteyttä'.
Kun soittaa heti uudelleen, niin hälyttää iloisesti.
Olen koittanut tarjota selitykseksi, että kun se puhelin on ihan tukiaseman juuressa. (se Ylkkärin iso masto)
Onko parempia selityksiä?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta