rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Polar ohjainpaneeli  (Luettu 1339 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:31
Polar ohjainpaneeli
« : 26.01.2020 kello on 17:26 »
Onko kellään kytkentää Polar 5,6ct vm-98 ohjainoaneelin kortille, jossa lataus näyttö, vesisäiliö varoitukset, ja jotain muuta.
Vaunuremontissa purin kaikki kytkennät ja käytännössä koko sisustan, muutin lämmityksen yksistään sähkölle, kaikki kaasut pois. Nyt kasatessa kaikki muut johdot löysi paikkansa mutta yksi parikaapeli jossa avo natuabikot päässä, en keksi käyttöä. Lähtee paneelista kortista STR+ja str- nastoista. Kaikki kyllä toimii, olisi kiva tietää mikä tuo on, ja oliko aiemmin jotain mistä en tiedä. Alden pystypannu jäi pois, ja kaapeli ohjaa vain sähköpannua, mutta ei sielläkään ole vapaata liitäntää. Jos löytyy tietoa, olisi kiva. Jos ei niin eipä haittaa.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.10.2023 kello on 09:57
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Polar ohjainpaneeli
« Vastaus #1 : 27.01.2020 kello on 15:21 »
Onko kellään kytkentää Polar 5,6ct vm-98 ohjainoaneelin kortille, jossa lataus näyttö, vesisäiliö varoitukset, ja jotain muuta.
Vaunuremontissa purin kaikki kytkennät ja käytännössä koko sisustan, muutin lämmityksen yksistään sähkölle, kaikki kaasut pois. Nyt kasatessa kaikki muut johdot löysi paikkansa mutta yksi parikaapeli jossa avo natuabikot päässä, en keksi käyttöä. Lähtee paneelista kortista STR+ja str- nastoista. Kaikki kyllä toimii, olisi kiva tietää mikä tuo on, ja oliko aiemmin jotain mistä en tiedä. Alden pystypannu jäi pois, ja kaapeli ohjaa vain sähköpannua, mutta ei sielläkään ole vapaata liitäntää. Jos löytyy tietoa, olisi kiva. Jos ei niin eipä haittaa.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla
ei tietoo.. mutt toimiiko näytön amppeerimittari.. vois olla virtasuntin piuhat

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:31
Vs: Polar ohjainpaneeli
« Vastaus #2 : 27.01.2020 kello on 15:26 »
Ei ole virran mittausta ainakaan näytössä.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:31
Vs: Polar ohjainpaneeli
« Vastaus #3 : 27.01.2020 kello on 15:27 »
Eikun olihan mutta kait ottaa jostain muualta koska toimii

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:31
Vs: Polar ohjainpaneeli
« Vastaus #4 : 28.01.2020 kello on 14:38 »
Ja lisää löytyi, oli pari vuotta sitten purettuja osia, siellä 0,1 ohm vastus. Täytyy tutkia mihin väliin sen nyt laittaa, kun akulle tulee iso laturi, paneelit ja intikka. Nähtävästi paneelin johto paras, siellä ehkä 10A Max.

Lähetetty minun ONEPLUS A5010 laitteesta Tapatalkilla