Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Sähkösuunnitelmia/ideoita/ajatuksia
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 24.01.2020 kello on 16:14 --- yksi tapaus mikä liittyi jatkojohtoon. suurinosa liittyi junan katolla kiipeilyyn tai menty koneella liian lähelle voimavirta johtoja.
--- Lainaus päättyy ---
Suurin osa oli ammattimiehiä.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 24.01.2020 kello on 15:49 ---Kun ostaa kunnon laitteet, niin ei tarvitse paljon lisää laittaa kun ammattimies käy kytkemässä ja sen jälkeen tulee
virta suoraan aina myös alkuperäisiin pistorasioista riippumatta onko maasähkö kiinni vai ei.
On aika paljon mukavampi käyttää kuin viritellä tilanteen mukaan töpseleitä eri rasioihin.
--- Lainaus päättyy ---
käytännössä 10t autoon ei ole järkevää laittaa tonnin vehkeitä kun ei saa myydessä mitään hyötyä. toki uutta tilatessa kannattaa mutta aina se on tapaus kohtainen. se olisi hyvä että tiedetään minkä hintaluokan autoon yleensä asennetaan.
pouhe:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 24.01.2020 kello on 17:35 ---käytännössä 10t autoon ei ole järkevää laittaa tonnin vehkeitä kun ei saa myydessä mitään hyötyä. toki uutta tilatessa kannattaa mutta aina se on tapaus kohtainen. se olisi hyvä että tiedetään minkä hintaluokan autoon yleensä asennetaan.
--- Lainaus päättyy ---
Kymmenentuhannen autossakin sähkölaitteiden pitää olla turvallisessa kunnossa.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: pouhe - 24.01.2020 kello on 19:01 ---Kymmenentuhannen autossakin sähkölaitteiden pitää olla turvallisessa kunnossa.
--- Lainaus päättyy ---
vieläkin tänäpäivänä saa itse kytkeä miten sattuu sen karavaanari kaapelin itse, se siitä turvallisuudesta.
hidas muttasilti edelläsi:
Lopetetaan tämä kitinä nyt taas tähän. Otan nyt järkyttävän riskin ja kytken ITSE sen jatkojohdon siihen invertteriin ja sitä ei estä nyt edes ne sairaat saidat eläkeläiset, lasten koulutukset, junan katoilla kiipeilijät, koneella liian lähelle voimavirta johtoja lentävät, ammattilaiset, "ammattilaiset" eikä kiinanpaketit.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta