Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Sähkösuunnitelmia/ideoita/ajatuksia
hidas muttasilti edelläsi:
--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 24.01.2020 kello on 14:31 ---miten se sitten tehdään oikeaoppisesti? viedään liikkeeseen joka laitaa sen pistotulpan kiinni?
--- Lainaus päättyy ---
Moni on pistorasiaa kiinnilaittaessa kuollut ;D
No niin nyt rupeaa karkaamaan taas mutta tottakai halpoja ratkaisuja saa ja pitää ehdottaa. Luulen, että tälläkin palstalla on suurin osa ainakin täysi-ikäisiä ja osaa itse päättää sen lopullisen tavan tehdä asiat.
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 24.01.2020 kello on 14:39 ---Moni on pistorasiaa kiinnilaittaessa kuollut ;D
No niin nyt rupeaa karkaamaan taas mutta tottakai halpoja ratkaisuja saa ja pitää ehdottaa. Luulen, että tälläkin palstalla on suurin osa ainakin täysi-ikäisiä ja osaa itse päättää sen lopullisen tavan tehdä asiat.
--- Lainaus päättyy ---
sitä se on kun sekoitetaan kaikki asiat keskenään. vielä kun on muutama henkilö jonka pitää saada sanoa se viimeinen sana ettei maine mene.
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 24.01.2020 kello on 14:39 ---Moni on pistorasiaa kiinnilaittaessa kuollut ;D
--- Lainaus päättyy ---
Valitettavan usein eläkeläiset eivät halua maksaa mistään työstä ja päättävät tehdä itse vaikka osaamista ei ole. Onhan niitä lopullisia tapoja tehdä asioita.
https://tukes.fi/onnettomuudet/sahkokuolemat
"Masi":
Kun ostaa kunnon laitteet, niin ei tarvitse paljon lisää laittaa kun ammattimies käy kytkemässä ja sen jälkeen tulee
virta suoraan aina myös alkuperäisiin pistorasioista riippumatta onko maasähkö kiinni vai ei.
On aika paljon mukavampi käyttää kuin viritellä tilanteen mukaan töpseleitä eri rasioihin.
Mautoilija:
Mistä eläkeläinen tietää mitä tarvitaan ja mitkä ovat "kunnon laitteet"?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta