Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet
Sähkösuunnitelmia/ideoita/ajatuksia
Karabiilisti:
Jotain himmeetä noissa on koska mulla on kas samsungin tablettia...laturit niissä täsmälleen samanlaiset (kaikki numerot täsmää) ja silti vaan toinen lataa molemmat tabletit nopeesti.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.01.2020 kello on 10:43 ---Jos sen on joku rakentanut, voi toinen kyllä käyttää samaa reittiä ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tehtailla pystytään asentamaan seinän sisään, niin kuin mulla on tuossa Atriassa. Miten sitten?
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 23.01.2020 kello on 12:00 ---Tehtailla pystytään asentamaan seinän sisään, niin kuin mulla on tuossa Atriassa. Miten sitten?
--- Lainaus päättyy ---
No tuo on kotioloissa hieman suurempi haaste - mutta onnistuu jos haluaa ;D
Sinnehän se työkaverisi poikakin ne johdot sitten asensi Atriassa ;)
hidas muttasilti edelläsi:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 23.01.2020 kello on 08:22 ---Nykyisin alkaa löytymään myös paremmin lataavia versioita - kannattaa katella sellaisia, jotka antaa yli 2.1A virtaa eikä toinen portti ole rajattu max 1A virralle, vaan molemmista voi saada maksimin.
--- Lainaus päättyy ---
Onhan tuo vähän arpapeliä minkä verran mikäkin yksilö antaa virtaa eli mihin sitä nyt sitten luottaa? Se, että ostaa suomesta 15e laturin niin sehän ei luo muutakuin sellasen tunteen, että tän on pakko olla hyvä koska kalliimpi kuin aliexpressin sivulla oleva täysin samanlainen alle vitosella. Mutta ei siis itsekkin haluaisin suoraan asentaa sellaiset jotka nopeasti lataisivat laitteet.
Karabiilisti:
Kyllähän matkailuautoon on helpompi vedellä johtoja kuin henkilöautoon. Kaappien sisään ja taakse pääsee suht helposti sujuttelemaan, samoin lämmityskanaviin yms.
Asennusjousi on avuksi aina.
Mitä sitten asentaakin niin mielellään lämpimässä hallissa lämpimään autoon. Koskee kaikkia malleja. Muoviosat on hauraita kylmässä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta