Tekniikkakeskustelut > Sähkölaitteet

Sähkösuunnitelmia/ideoita/ajatuksia

<< < (3/14) > >>

arska100:

--- Lainaus käyttäjältä: hidas muttasilti edelläsi - 22.01.2020     kello on 22:58 ---Tämä tieto auttaisi paljon jos joku tietäisi missä näitä 12v jakorasioita mahdollisesti olisi. Itse olen vielä niin vähän kerennyt tuohon auton systeemeihin perehtymään mutta pitää koittaa löytää niitä jostain.

--- Lainaus päättyy ---
Yleensä niitä on keittiön laatikostojen takana tai vaatekaapissa.. itse löysin lisä usb-rasialle virran vaatekaapista.

Karabiilisti:
nuo tuollaaset 12v usb latausasemat on aika näppäriä... eikä ole hinnan kiroissa.
https://www.aliexpress.com/item/4000030351841.html
2.2 eur kotiin tuotuna.  Thumb

Ossi66:
Nykyisin alkaa löytymään myös paremmin lataavia versioita - kannattaa katella sellaisia, jotka antaa yli 2.1A virtaa eikä toinen portti ole rajattu max 1A virralle, vaan molemmista voi saada maksimin.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 23.01.2020     kello on 07:45 ---nuo tuollaaset 12v usb latausasemat on aika näppäriä... eikä ole hinnan kiroissa.
https://www.aliexpress.com/item/4000030351841.html
2.2 eur kotiin tuotuna.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---
Poika noita kiinan vekottimia muutaman tilas ja mittaili tehoja kun puhelin niin hitaasti latautui.
2.1 Ah reiästä tuli pikkasen yli 1Ah ja 1 Ah vajaa yks. Eli kun tablettia käytät, niin vaikka on piuha kiinni, akku tyhjenee.

retkeilijä:

--- Lainaus käyttäjältä: mobileman - 22.01.2020     kello on 23:19 ---Onko sulla hupiakku apukuskin penkin alla? Jos on niin miksi et ottaisi 12v. Pistokkeille virtaa suoraan sieltä? Penkin takaa auton verhoilujen alla piuha pilarin kupeeseen ja siitä suoraan yläkaapille ja pistoke johonkin siihen ja jos tarve viedä sohvan puolelle niin onnistus kätevästi esim alkovin patjan alla suoraan sen puolen yläkaapille.

--- Lainaus päättyy ---

Sulakkeen kautta tietenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View