Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Pohjois-Suomen hiihtokeskusten caravan-paikat hiihtoloman aikaan
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 14.01.2020 kello on 11:46 ---Talvella kaikki vähän haasteellisempaa. Aurataanko, paikat vinossa, kiilat huonommin auttaa. Pääseekö vesien kanssa pelaamaan, kemssan tyhjennys onnistuu, jos koppi talvikäyttöinen.. sähköjen vetäminenkin enempi jumppaa hangessa. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Kiiloihin alle raakalaudat metriset pätkä ruuvilla kiinni, eivät luista alta pois ;)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 14.01.2020 kello on 12:03 ---Kiiloihin alle raakalaudat metriset pätkä ruuvilla kiinni, eivät luista alta pois ;)
--- Lainaus päättyy ---
Joo, ei kennokuviot paljoa nostata kun hankeen painuvat muutoin. Vanhasta kuorma-auton renkaan pinnasta voisi ottaa "suojat" ;D
armas ujomieli:
Rukalla ei enää vrk-paikkoja. Suomu taitaa olla ainoa keskus jossa en käynyt, käsittääkseni ei kämppäriä. Luosto hyvä hintaansa nähden, rauhallinen, saunat pikku matkan päässä Ski Knöölissä. Yksi hieno on Hossan Karhunkainalo, pilkkijöille ja murtsikka harrastajille. Hyvin näissä paikat aurattu ja palvelut toimii Thumb
Vaeltaja:
Pyhän Astelli on sivussa laskettelu rinteistä. Hoidetut hiihtoladut tulevat Astelliin asti.
Pyhän Caravan on päärinteiden ala-aseman ravintolan takana. Tasaiset caravan paikat. Ravintola rakennuksen alakerrassa on huoltotilat. Hiihtoladut kulkevat aivan caravan alueen vierestä. Ruokakauppaan on matkaa lyhyinmillään reilut 100 m. https://pyha.fi/majoitu/matkailuvaunualue
Itse en ole alueella yöpynyt, vaan olen ollut siinä vieressä olevalla Luontokeskus Naavan isolla P-alueella ne yöt joita talvella olen Pyhällä makailuautolla oleillut.
armas ujomieli:
Samassa yövytty Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta