Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Matkailut vuonna 2019

<< < (3/5) > >>

"Masi":
2019 ensimmäinen reissu oli paluu matka Malagasta kotiin, välissä viikonloppu reissu ranskaan ja seuraava laskettelemaan La Bresse, Ranska. Pääsiäisenä miltei neljä viikkoa suomen reissu. Keväällä muutama viikonloppu ja yksi viikon reissu joka suuntautui saksaan Mosel ja Rein jokin varsille. Kesälomalla suomessa miltei 2 kk, syyslomalla Moselin kautta Europapark Rust, molemmat saksassa. Sitten muutama viikonloppureissu milloin minnekkin ja joulumarkkinat Oostend, Belgia. Ja jouluksi taas espanjaan, nyt Valencian etelä-osissa. Matkaa taitettu n: 30 000 km.

pamaus:
Kunkulle ja takaisin plus viikko Kaustisella sekä välillä vietetyt yöt.

Kilometreja ainakin  300 km, ja öitäkin likemmäs 30.

Alan:
Vajaat 40 yötä ja viime vuonna reilusti alle 10.000 km kulkineella.

Reissuilla ilman kulkinetta saman verran, kilometrejä enemmän.

kimi:
Meillä auto on ollut aika paljonn käytössä Vaimo muutaman kerran kuukaudessa pari yötä eri duuninsa liittyvissä reissuissa to-la ja itse olen sitten perään käyttänyt autoa muutaman päivän. Toki yhdessäkin ollaan reissattu ja tänä vuonna kotimaamatkojen lisäksi käytiin 3 sukupolven reissulla Lofooteilla. Vuorokausia tai kilometrejä en ole laskenut

Yrjö:
  Vaununomistaja on laiskistunut kirjanpitäjänä. :( Nytkin viimeinen merkintä on kesällä tehty, n. 1500 km. 13 yötä.
  Vähentynyt on alkuinostuksesta, lasten lasten hoito on tullut mukaan. Lisäksi minun tyättömyyteni on osaltaan vähentänyt reissaamista, minä kun visalla en lähde .

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View