Sivuja:
Toiminto
  • #16 kirjoittanut Aakku 29 Dec 2019
  • No sehän riippuu mitä hakee. Itse en vahingossakaan mene koska en uutta autoa kaipaa ja muutkin tavarat saa lähempää. Sinä taas alvariinsa ostat niitä niin sopiva ::)
    Mää käyn vain haaveilemassa....
    • *****
  • #17 kirjoittanut Hesus 30 Dec 2020
  • Juu,tällaisille voisi pistäytyäkkin. Erityisesti jos 60/70vm olisi tarjolla🙂👍
    sen ikäistä kalustoa ei paljon kauppiailla ole. uutta muovikristallin kiiltoa vain.
    • *****
  • #18 kirjoittanut virpimu76 30 Dec 2020
  • No juu..tuleehan sitä välillä ihailtua nuit uusia ja isoja ratasmökkejä. Hienojahan net sisältä ovat. Semmoisessa uutuudessa ja kiillossa en vain itse osaisi olla. Alkais ressaamaan kun pitäs ni varoen liikkua ,ettei vaan tuu mihinkään sitä ensimmäistäkään naarmua😬. Ja minä kun osaan toheloida,ni ihan varmasti ekoilla viikoilla sieltä jotain saisi harmikseen naarmutettua. Siis pitäydyn ihailun maailmassa ja onni heille keillä moisia uutuuksia on👍😁
    • *****
  • #19 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 31 Dec 2020
  • No juu..tuleehan sitä välillä ihailtua nuit uusia ja isoja ratasmökkejä. Hienojahan net sisältä ovat. Semmoisessa uutuudessa ja kiillossa en vain itse osaisi olla. Alkais ressaamaan kun pitäs ni varoen liikkua ,ettei vaan tuu mihinkään sitä ensimmäistäkään naarmua😬. Ja minä kun osaan toheloida,ni ihan varmasti ekoilla viikoilla sieltä jotain saisi harmikseen naarmutettua. Siis pitäydyn ihailun maailmassa ja onni heille keillä moisia uutuuksia on👍😁
    Ei näitä uusia tartte pelätä, elää voi ihan normaalisti ;)
    • *****
  • #20 kirjoittanut pouhe 31 Dec 2020
  • Ei näitä uusia tartte pelätä, elää voi ihan normaalisti ;)
    Ei sinun vaunusi enää uusi ole, alkaa olemaan jo vaihtoiässä. 😀
    • *****
  • #21 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 31 Dec 2020
  • Ei sinun vaunusi enää uusi ole, alkaa olemaan jo vaihtoiässä. 😀
    Lahden messuja ootellessa ;)
    • *****
  • #22 kirjoittanut tsahkali 31 Dec 2020
  • Lahden messuja ootellessa ;)

    Meinaatko, että se kaxkerroksinen olis jo laillinen?
    • *****
  • #23 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 31 Dec 2020
  • Meinaatko, että se kaxkerroksinen olis jo laillinen?
    Huomenta, ei taida viellä olla lailinen.
    • *****
  • #24 kirjoittanut Hesus 12 Jan 2020
  • oli nää ihan hyvät messut  Thumb tottakai paljon puuttui uutuuksia ja kauppiaita,mutta oli juurikin tällaiset hieman maanläheisemmät messut, eli oli paljolti käytettyäkin kalustoa esillä. en kyllä nähnyt erikoisia messutarjouksia niistä? en tiedä sitten jos olisi oikeen kauppaa alkanut vääntää.

    oliko tosiaan niin, että toi lippu oli kaikille "messupassi"? eli olisi päässyt joka päivä samalla hinnalla sisään. todella edullinen, ennakkolippu tais olla 8€ ja tiskiltä 10€. ei ollut paha edes päivästä, saati kolmesta päivästä. kaikki kai sellainen passin kaulaansa sai?

    Vantasticin haastettelukin tuli käytyy kuuntelemassa, kun täällä orgissa joskus kirjoitin ehkä hieman kärkevästi asiasta ja sain syljeksintää päälleni.  Thumb
    • *****
  • #25 kirjoittanut armas ujomieli 12 Jan 2020
  • Samat passit oli treffiläisillä. Oli kyllä edukas, 40€ alekoodilla koko vkl. Molempina päivinä kuljetus Ruissaloon saunomaan ja iltasella nuotiomakkarat kaupan päälle Thumb Tanssit tietysti vielä.
    • *****
Sivuja:
Toiminto