Sivuja:
Toiminto
  • #1 kirjoittanut seppoko 27 Dec 2019
    • *****
  • #2 kirjoittanut smy 27 Dec 2019
  • automatkailumessut Turussa

    https://automatkailumessut.fi/

    https://automatkailumessut.fi/treffit/

    Eikös näihin aloituksiin voisi laittaa päiväykset ja tarkat paikat. Pelkät linkit on jotenkin kerro mitään.
    Eli jotain sisältöäkin itse viestiin.
    • *****
  • #3 kirjoittanut seppoko 27 Dec 2019
  • Eikös näihin aloituksiin voisi laittaa päiväykset ja tarkat paikat. Pelkät linkit on jotenkin kerro mitään.
    Eli jotain sisältöäkin itse viestiin.

    Päivät löytyvät tuolta ylhäältä.

    Toki ne voisi olla otsikossakin. Mutta kun näitä  harvakseltaan laittaa, niin näin vanha ei aina kaikkea muista.
    • *****
  • #4 kirjoittanut armas ujomieli 27 Dec 2019
  • Treffeille varmaankin menossa, ei hinnalla pilattu; 50€. Ja molempina päivinä kuljetus Ruissaloon komeisiin maisemiin saunomaan Thumb
    • *****
  • #5 kirjoittanut 88k5 27 Dec 2019
  • Olikos Turun matkalumessut vaihtanut nimeä kun nyt lyhyesti "Automatkailu 2020". Olihan se messu-sanakin siellä - lisäsin sen, kuten sen Turunkin  :D

    E: vilkaisin messuohjelmaa. En löytänyt lainkaan tavalliselle karavaanarille suunnattua esiintyjää - vain kaikkea "erikoista" mikä tuntuu olevan pop (erillaisuus, vähemmistöt)  :-X
    • *****
  • #6 kirjoittanut armas ujomieli 27 Dec 2019
  • Caravan Show Turku siirtynyt keväälle 24-26.4.2020.
    • *****
  • #7 kirjoittanut 88k5 27 Dec 2019
  • Caravan Show Turku siirtynyt keväälle 24-26.4.2020.
    Jahas, tuo selittääkin sekaannukseni  ;D
    • *****
  • #8 kirjoittanut Hesus 29 Dec 2019
  • täytyy kyllä mennä katsoo mimmoset nämä uudet messut on  Thumb Ainakin vaikuttaa fiksummilta kuin caravan show.
    • *****
  • #9 kirjoittanut jmn 29 Dec 2019
  • Automatkailumessuje n järjestäjä on Best Caravan Hyvinkää. Tämä käy selville messujen sivuilta.
    • *****
  • #10 kirjoittanut K.E.V 29 Dec 2019
  • Automatkailumessujen järjestäjä on Best Caravan Hyvinkää. Tämä käy selville messujen sivuilta.
    Eli kyseessä on markkinointitempaus yhdelle liikkeelle...….
    • *****
  • #11 kirjoittanut seppoko 29 Dec 2019
  • Eli kyseessä on markkinointitempaus yhdelle liikkeelle...….

    On sillä 20 yhteistyökumppania.
    • *****
  • #12 kirjoittanut Aakku 29 Dec 2019
  • Eli kyseessä on markkinointitempaus yhdelle liikkeelle...….
    No sit ne saattais olla hyvätkin messut....
    • *****
  • #13 kirjoittanut K.E.V 29 Dec 2019
  • No sit ne saattais olla hyvätkin messut....
    No sehän riippuu mitä hakee. Itse en vahingossakaan mene koska en uutta autoa kaipaa ja muutkin tavarat saa lähempää. Sinä taas alvariinsa ostat niitä niin sopiva ::)
    • *****
  • #14 kirjoittanut Hesus 29 Dec 2019
  • Off-Topic:
    itse kaipaisin sellaisia messuja, joihinka liikkeet toisivat myyntiin tarvikkeita ja hyviä käytettyjä vaunuja ja autoja - messutarjouksilla. tottakai siellä vois olla jotain uutusmalleja, jotta ois raharikkaillekin jotain katseltavaa.
    • *****
  • #15 kirjoittanut virpimu76 29 Dec 2019
  • Off-Topic:
    itse kaipaisin sellaisia messuja, joihinka liikkeet toisivat myyntiin tarvikkeita ja hyviä käytettyjä vaunuja ja autoja - messutarjouksilla. tottakai siellä vois olla jotain uutusmalleja, jotta ois raharikkaillekin jotain katseltavaa.
    Juu,tällaisille voisi pistäytyäkkin. Erityisesti jos 60/70vm olisi tarjolla🙂👍
    • *****
Sivuja:
Toiminto