rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkaparkista konsepti  (Luettu 44818 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #195 : 23.06.2021 kello on 21:55 »
Spammia tuli just
Matkalla tärkeintä on pysähtyä. Koodilla BEST25 saat BestPark-matkaparkin varauksesta 25% alennuksen 5.7. asti. Varaa osoitteessa https://bestpark.com/fi/
Tuliko tekstarina, vai mailina...?

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
  • Escucha el Oi!
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #196 : 23.06.2021 kello on 22:06 »
Tekstarina ainakin mulle.

Mitään tietoja en varmasti ole bestikselle antanut,ja trafissa on tietojen luovutuskielto.

Joskus 5v sitten olen kerran bestikselle soittanut,oisko siitä?

No ei mun kesää yks tekstari pilaa  8)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:51
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #197 : 23.06.2021 kello on 22:07 »
Tuliko tekstarina, vai mailina...?
Heti hävitin pois. Oisko Best Caravanin kautta saanut numeroni.  >:(

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:48
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #198 : 23.06.2021 kello on 22:41 »
Onnea voittajille. Yhteystiedot antamalla olette päätyneet yrityksen roskapostilistalle. Tämähän liittyy se että viesti tulee no-reply osoitteesta. Tähän ei voi vastata. Poistaaksesi itsesi listalta vaatii muutama vihaisen puhelun johtoporrastasolle. Jos sekään auttaa.
Itse en anna millekään tavarakauppiaalle yhteystietojani.
Jos kaupankäyntiin pitää antaa spostiosoite, se on väliaikainen huuhaaosoite.
Puhelinnumeron olen antanut tavarahuoltoon jotta voivat ilmoittaa milloin noudettavissa. Näistä ei ole spämmiä tullut.

Jaksat vängätä. Numero johon tuo tuli on sellainen, ettei sillä edes ole soitettu Best Caravaniin, salaisena se ei myöskään löydy mistään rekisteristä niin, että sen voi yhdistää minuun. Ja esim. SFCn jäsen en ole ikinä ollut, asuntoauto on vaimon nimissä. Kun kerran onnittelet meitä siitä, että olemme antaneet yhteystietomme oletan, että myös pystyt kertomaan mille taholle ne on annettu, tuoretta tietoa kaipaan tästä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #199 : 24.06.2021 kello on 00:18 »
Jaksat vängätä. Numero johon tuo tuli on sellainen, ettei sillä edes ole soitettu Best Caravaniin, salaisena se ei myöskään löydy mistään rekisteristä niin, että sen voi yhdistää minuun. Ja esim. SFCn jäsen en ole ikinä ollut, asuntoauto on vaimon nimissä. Kun kerran onnittelet meitä siitä, että olemme antaneet yhteystietomme oletan, että myös pystyt kertomaan mille taholle ne on annettu, tuoretta tietoa kaipaan tästä.
Facebookilla ja Googlella on omat kanavansa kaivaa tietoa. Onnea Facetilille ja Gmailille. Rekisteröityä kannattaa kaikkiin "palveluihin". Face ja Goog kaivavat sinusta tietosi sotia edeltäviin sukupolviin.
Ja nämä tiedot ovat kauppatavaraa. Best Caravan on näemmä ollut asiakkaana.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:40
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #200 : 24.06.2021 kello on 08:00 »
Trafissa on monenlaisia tietojen luovutuskieltoja, rasti voi olla väärässä kohdassa...
mulla laajimmat kiellot ja ei tule edes mainoksia.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #201 : 24.06.2021 kello on 08:07 »
Onko kaikissa tarjouksissa yhteisenä tekijänä aikaisempi käynti BestParkissa...?

Vai riittääkö Best Caravanissa asiointi?

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:49
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #202 : 24.06.2021 kello on 08:13 »
Onko kaikissa tarjouksissa yhteisenä tekijänä aikaisempi käynti BestParkissa...?

Vai riittääkö Best Caravanissa asiointi?

BestParkissa en ole käynyt, BestCaravanin asiakas olen ja viestin sain. Eikä saanti mua hetkauttanut isommasti, aikanaan vaan poistan sen.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:07
  • Escucha el Oi!
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #203 : 24.06.2021 kello on 08:18 »
Trafissa on monenlaisia tietojen luovutuskieltoja, rasti voi olla väärässä kohdassa...
mulla laajimmat kiellot ja ei tule edes mainoksia.

Sama juttu, mutta tämä viesti tuli silti.

Mautoilijan viestiä kun lukee tuntuu kuin elämä olisi pilalla. Hieman on liioittelua,Yksi harmiton tekstiviesti ^-^ ihan kuin nyt ei olisi enää muuta vaihtoehtoa kuin istua koko kesä bestiksen koira-aitauksessa ???

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #204 : 24.06.2021 kello on 08:20 »
BestParkissa en ole käynyt, BestCaravanin asiakas olen ja viestin sain. Eikä saanti mua hetkauttanut isommasti, aikanaan vaan poistan sen.
Minä kyllä olisin iloinen 25% alennuksesta...

Edellyttää kuitenkin, että olisin ylipäätänsä kiinnoistunut tuotteesta. Markkinoinnin saa kyllä pois lain mukaankin, mutta ainoa mysteeri on salaiseen numeroon mainostaminen. Todennäköisesti jossain yhteydessä sillä numerolla on otettu kuitenkin kontaktia.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 18:47
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #205 : 24.06.2021 kello on 10:47 »
Onko kaikissa tarjouksissa yhteisenä tekijänä aikaisempi käynti BestParkissa...?

Vai riittääkö Best Caravanissa asiointi?

En ole asioinut BestParkissa tai Best Caravanissa - tekstiviesti tuli silti

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:17
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #206 : 24.06.2021 kello on 10:53 »
Olen asioinut häkkiparkissa ja myymälöissäkin - ei ole tullut textareita  8) Eihän niitä huipputarjouksia nykyisille asiakkaille pidä lähetellä..

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 15:25
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #207 : 24.06.2021 kello on 10:55 »
Tuli viesti ja heti katsoin missä päin näitä nykyään on. Käytän jos kohdalle sattuu. Minun elämä ei textarista pilalle mene  8)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 23:27
  • viva la France
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #208 : 24.06.2021 kello on 11:05 »
Ei ole tullut ;)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:48
Vs: Matkaparkista konsepti
« Vastaus #209 : 24.06.2021 kello on 12:43 »
Tuli viesti ja heti katsoin missä päin näitä nykyään on. Käytän jos kohdalle sattuu. Minun elämä ei textarista pilalle mene  8)

Kysymys mielestäni ei ole siitä meneekö elämä pilalle tai ei. Nyt pohditaan mistä numerot on saatu. Jos tuo olisi tullut vaimolle niin olettaisin tiedon olevan peräisin Trafin rekisteristä. Nyt tuli minulle numeroon joka ei ole kytrketty mihinkään ja sitä ei myöskään ole käytetty Best Caravanin kanssa asioimiseen.