Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkista konsepti
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.04.2020 kello on 16:26 ---Joo, ja maapallo on litteä, mee reunalle mut älä tipu :-*
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa monella alkaa perhe-elämän lisääntyminen kiristää. ;D
Vaikka kysymys olikin retorinen, se oli kysymys. Itse en asiaa tiedä kun kyseisessä putiikissa käy. Oletan kuitenkin että yöparkkeeraajat ja sitä myöden aamuasiakkaat ovat vähentyneet.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.04.2020 kello on 16:34 ---Taitaa monella alkaa perhe-elämän lisääntyminen kiristää. ;D
Vaikka kysymys olikin retorinen, se oli kysymys. Itse en asiaa tiedä kun kyseisessä putiikissa käy. Oletan kuitenkin että yöparkkeeraajat ja sitä myöden aamuasiakkaat ovat vähentyneet.
--- Lainaus päättyy ---
Ei minua ainakaan, olen ollut naimisissa 40v saman vaimon kera. :)
Mutta sinun mielestä voittoa tuottavan yrityksen pitäisi ottaa siis huomioon jonkun sfc:n määräykset nostaessaan mahdollisia tuottoja hallinnoimastaan alueesta.
Taidat olla etuteltan jäärä
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 15.04.2020 kello on 17:12 ---Ei minua ainakaan, olen ollut naimisissa 40v saman vaimon kera. :)
Mutta sinun mielestä voittoa tuottavan yrityksen pitäisi ottaa siis huomioon jonkun sfc:n määräykset nostaessaan mahdollisia tuottoja hallinnoimastaan alueesta.
Taidat olla etuteltan jäärä
--- Lainaus päättyy ---
Ja näiden vuosien jälkeen pitää nyt koko päivä samaa katsoa. Enhän minä mistään määräyksistä sanonut. Jompikumpi on asiassa ollut aloitteellinen ja uskon että se on SFC. Alueensa kiinnostavat enemmän kun ennen ilmainen muuttui maksulliseksi. Kunhan pohdiskelen, asia minua hetkauta kun en kummankaa osapuolen palveluja käytä. En edes etutelttaa.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 15.04.2020 kello on 16:34 ---Oletan kuitenkin että yöparkkeeraajat ja sitä myöden aamuasiakkaat ovat vähentyneet.
--- Lainaus päättyy ---
Kun ei mene sinne 'Matkaparkki'-merkin viereen saa olla ilmaiseksi.
Eniten yöpyjiä taatusti vähensi se, ettei Apsilta ole enää aamiaispöytää.
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 15.04.2020 kello on 15:33 ---Eikös tuo kuvan mukainen parkkeeraus ole aika kallis...tulee parkkisakko... jalkakäytävä tukittu tallilla....
--- Lainaus päättyy ---
Ei kai tuu eik oll viralline matka parkki ?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta