Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkaparkista konsepti

<< < (14/43) > >>

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.04.2020     kello on 21:01 ---Pakkokai sen on hyväksyä . Some huutaa kaiket päivää miksei matkaparkkeja ja syyttelee sf-c:tä kaikenlaisesta mitä pikku pää keksii.

--- Lainaus päättyy ---

Pahin lienee Sf-c:lle että jäsenistö harvenee juuri kyseisen asian takia  :'(

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: vaanari61 -  7.04.2020     kello on 21:04 ---Pahin lienee Sf-c:lle että jäsenistö harvenee juuri kyseisen asian takia  :'(

--- Lainaus päättyy ---
Voihan se olla niinkin, itse voin käyttää jäsenalueita, kaupallisia, puskia jne.
Mihinkään varaston takapihalle en mene oli sitten vaikka mitä. Todennäköisesti ihan skuttaan vielä hinnoiteltu.
Espanjassa oli 5€ alue ,vesineen ja sähköineen , Ranskan yx paikka Seten lähellä 4€ + vesi oli maksullinen . Saksassa oikein rauhallinen 8€ yö ja vesi 1€ / 100 litraa, tyhjennys maksuton.

vaanari61:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.04.2020     kello on 21:15 ---Voihan se olla niinkin, itse voin käyttää jäsenalueita, kaupallisia, puskia jne.
Mihinkään varaston takapihalle en mene oli sitten vaikka mitä.

--- Lainaus päättyy ---

Itsellä yönyli menee jossan Bestiksen kalustojonossa mutta se todellakin vain pyähdys ja pää tyynyyn ja aamukaffin jälkeen tie vie eteenpäin. Muutoin leirintäalueilla, käy yksityiset kuin erimaiden caravanyhdistysten kuin lukuisten eri järjestöjenkin alueet. 

Erkki:
Mitäs arvon forumilaiset ovat mieltä, aikamoisesta satsauksesta uusiin matkaparkkialueisii n?
Hieno homma, sanon minä!

Lainaus: Ilta-Sanomat
https://www.is.fi/autot/art-2000006475242.html

t.Erkki

Aakku:
"Netistä poimittua...."

Iltasanomat:
"Matkaparkit voivat olla maksuttomia, mutta yleensä niillä peritään pieni yöpymismaksu. Joskus maksu otetaan vain sähkön käytöstä, jos sähköä ylipäätänsä on tarjolla. Myös mahdollisesti tarjolla olevista palveluista voidaan periä maksu. Valtaosalla paikoista on vesisäiliöiden täyttömahdollisuus ja jätevesien tyhjennyspaikat."

https://www.is.fi/autot/art-2000006475242.html

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View