Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkista konsepti
El Maco:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 29.12.2019 kello on 14:32 ---Eihän se tietysti olekaan...
Tämä oli vaan esimerkki siitä, että keskellä kaupunkiakin voi yöpyä.
Samalla tavoin kun 'oikeassa' matkaparkissa.
--- Lainaus päättyy ---
Miten lahden kaupunki suhtautuu autoon, joka vie parkkikselta kaksi ruutua täydeltä leveydeltään? Tässä lienee erilaista suhtautumista eri kaupunkien pysäköinninvalvonna lla ja kokeilu voi nostaa yöpymisen kuluja. Lahteen olisi tarkoitus mennä tulevana vuonna, joten edukas paikka läheltä keskustaa olisi kiva.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: El Maco - 29.12.2019 kello on 15:00 ---Miten lahden kaupunki suhtautuu autoon, joka vie parkkikselta kaksi ruutua täydeltä leveydeltään? Tässä lienee erilaista suhtautumista eri kaupunkien pysäköinninvalvonna lla ja kokeilu voi nostaa yöpymisen kuluja. Lahteen olisi tarkoitus mennä tulevana vuonna, joten edukas paikka läheltä keskustaa olisi kiva.
--- Lainaus päättyy ---
Jostain olin lukevinani, että auto saisi olla useammasskin ruudussa, kunhan se ei ole ruutualueen ulkopuolella...
Tiedä sitten. Tuo mun retkuiluauto mahtuu kyllä paremmin ruutuunn, kuin moni henkilöauto. Matalaan parkkitaloon ei kyllä mahdu yöpymään.
kimi:
Ravintola Lokin vieressä satamassa on matkaparkki. En löytänyt paikasta tietoja nopealla haulla. Paikka lähellä keskustaa, joskus aikoinaan olin yötä tuolla
"Masi":
Cassa de la Selva, muutama tuhat asukasta, platz ilmainen, molemmat vedet menee ilmaiseksi ja raitis tulee automaatista, wifi, 5- 10 paikkaa, eu rahoittanut pääosin, uimahalli vieressä.
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 29.12.2019 kello on 14:45 ---..
Jos itsellä olisi matkailuauto ja ei muksuja matkassa, niin matkaparkki olisi monessa tapauksessa erittäin varteenotettava vaihtoehto. Ja aiemmin mainittu sijainti (mahdollisimman lähellä keskustaa tai matkan/pysähtymisen syytä) valintaperuste. Vaunun ja muksujen kanssa tilanne tosiaan eri.
..
--- Lainaus päättyy ---
Vuonna -07 siirryttiin matkaparkkien/stellplatsien käyttäjäksi. Nuorimmainen oli tuolloin 2v. En tiedä mikä estäisi käytön lasten kanssa :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta