Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Matkaparkista konsepti

<< < (31/43) > >>

88k5:
Vähän tuo hinnoittelu on sellaista "huutokauppaa" - perustuu jonkinlaiseen ahneuteen, jos kate näkyy otettavan viikonloppuisin, vaikka kulut samat riippumatta päivästä..
Ite en kyllä varaa koskaan yhden yöpaikkaa, tietty portilla maksu vaikka app'illa..

Suuri maailmanvalloituska rtta on aika pinnattu  :D https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid=1AYYgVdrl12m5pi22jmVj5JaF0En0ts2o&ll=59.14333471322859%2C40.620262400057804&z=4

Pate:
Helvetinjärven kansallispuistossa yövyimme tänä kesänä ravintola Helvetin Portin vaunualueella.
Sähköpaikka 5€/vrk oli mielestäni edullinen.Ilmainen jos ei tarvi sähköä.WC:t oli käytössä ja pientä maksua vastaan suihkut.
Ja ravintolassa todella hyvä ruoka.Villisikaa söimme.
Näitä lisää.

MotoVan:
 Thumb peukkuja helvetinjärven matkaparkille.Maksa t siitä mitä tarvitset ja luontoa voi ihailla ilmaiseksi.  Thumb
Näitä voisi olla enemmän

Rauno:
Onko täällä Helvetinjärvellä wc:t toiminnassa myös talviaikaan?

Raksaus:
Matkaparkkien konseptia Suomessa tässä olen ihmetellyt. Ne mitä on tullut vastaan ja joista on hinnnat löytyneet ovat olleet mielestäni kohtuuttoman korkeita. Toki myös osassa vaikuttaa olevan palveluita enemmän kuin mitä matkaparkilta odottaisin. Tai ehkä otse mielllän termin  väärin.

Itse olen ajatellut matkaparkit leirintäaluetta edullisempana mutta myös suppeampana yöpymisvaihtoehtona . Siten että palveluita ei olisi välttämättä muuta kuin osoitettu paikka missä olla yö. Jos sähköä ja/tai vettä ja vesien tyhjennystä tai vessa oin niin on jo pientä ekstraa.

Suomessa tulee sitten vastaan matkaparkeiksi itseään kutsuvia, joissa on  WiFit, leikkipaikat, nuotiopaikat, saunat ja uimaranta. Vaikea hahmottaa mitä tässä on eroa leirintäalueeseen? Vai onko leirintäalueen määritelmän mukaan otettava vaikka telttailijoita? Ja ottaisiko nämä jos vaan maksu tulisi?

Facebookissa mainostettiin juuri minulle ihan miellyttävän näköistä matkaparkkia, jossa meillä perheen yöpymishinnaksi 2aikuista ja kaksi last) tulisi 39€ tai 46€ riipuen parkkipaikasta. Aika isojen ketjupaikkojen hinnoissa ollaan. Eikö varsinaisesti edes missään keskustassa.

Toki kysyntä ja tarjonta määrää. Jos asiakkaita löytyy, niin turhahan minun on kiukutella.

Toki näillä hinnoilla kun kaikki maatilamatkailiuyri tykset markkinoivat pihojansa, niin euron kiilto silmissä en yhtään ihmettelisi, että puskaparkkeeraamise n laillisuuksista valehtelu yleistyisi entisestään. Ja ehkä jopa jonkin sortin lobbareitakin alkaisi ilmestyä tätä kahlitsemaan lakiteitse.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View