Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa
Matkaparkista konsepti
volvo:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 26.08.2020 kello on 18:30 ---Niitä ei siivotakaan. Osa roskista on jo vuosien takaa.
Ei huoltoasemillakaan ole puomeja, mutta ei niistäkään kaatopaikkoja tule.
Mutta ehkä ne tuo joillekin turvallisuuden tunnetta, ei pystytä nukkumaan jos ei ole portteja ja kameravalvontaa.
--- Lainaus päättyy ---
tiedät varmaan miten kävi rahtareiden parkin kanssa ilolassa (tuusula). idea hyvä, ongelma oli että vaihtolavallinen sohvia piti kerran viikossa viedä pois. hinnoiteluun en ota kantaa mutta joku valvonta, portti järjestelmä pitää olla että paikka pysyy siistinä.
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.08.2020 kello on 19:24 ---Yhen somettajan jäljiltä..
https://twitter.com/i/status/1290543972079800322
--- Lainaus päättyy ---
Aika juhlalliselta näytti, verrattuna tähän sateiseen päivään kun kukaan ei ollut itseään häkkiin sulkenut:
https://youtu.be/n65zUFBkK6c
Meni näköjään laatu huonoksi kun piti editoida jollain ohjelmalla äänet pois. Ei onnistunut enää YouTube mobiiliversiolla suoraan.
Niin ja itsekin olen valmis maksamaan hyvästä paikasta 25€, ja sillä asenteella tuonne kurvasinkin. Mutta ei houkutellut ainakaan minua. Ilmaisparkki tuntu paremmalle.
99:
Mulle sais maksaa 25€ että edes harkitsisin tuommoista paikkaa, sillä kun saa kopan kaljaa jolla sais harmituksen (tajun) pois kun tuolla viettäisi aikaa.
mike:
Käsittäisin matkaparkilla vaan yön yli paikkaa,ei sinne ole tarkoitus jäädä viihtymään! Vesi,tyhjennykset ja sähkö jos mahdollista. Mulle ainakin riittää. Kyllä siitä pari kymppiä vois maksaa ellei ole kaukana matkan varrelta. Ilmankin tule toimeen muutaman päivän.
99:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 26.08.2020 kello on 20:03 ---Käsittäisin matkaparkilla vaan yön yli paikkaa,ei sinne ole tarkoitus jäädä viihtymään! Vesi,tyhjennykset ja sähkö jos mahdollista.
--- Lainaus päättyy ---
Itse voisin hyväksyä esimerkiksi 5€ yöpyminen (klo18-12), kemsan tyhjennys 2€ kerta, veden täyttö 1€/ alkava 100l, vessakäynti 20sent/kerta, suihku 2€/kerta. Sauna 5€, sähkö 5€. IMO.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta