Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Akun ikä

<< < (6/7) > >>

Karabiilisti:
Meinaatko että jos lastaan peräkonttiin vaikka 200kg dynamiittia niin en tarvitse adr/vak jos olen yksityishenkilö kun siirrän sitä hangosta nuorgamiin?

Ja tuossa aiemmassahan se siirtyy kuljetusliikkeen toimesta... no ne tietty tietää velvollisuutensa joten ei kai ongelmaa.

SeaSharky:
Nuo Lifepo4 akut on käsittääkseni turvallisimmat akut tänä päivänä, kestää rajuakin lataamista, on vakaa akku, eikä käytetyt kemikaalitkaan ole kovin myrkyllisiä, taitaa sähköautojen akut olla näitä, ei ole aivan huippua tehopainosuhteeltaa n, mutta muuten tosiaankin turvallisia.

megaman:
Mä ymmärsin, että tulevat mökille, eikä takatalliin...  ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 12.12.2019     kello on 08:06 ---Meinaatko että jos lastaan peräkonttiin vaikka 200kg dynamiittia niin en tarvitse adr/vak jos olen yksityishenkilö kun siirrän sitä hangosta nuorgamiin?

Ja tuossa aiemmassahan se siirtyy kuljetusliikkeen toimesta... no ne tietty tietää velvollisuutensa joten ei kai ongelmaa.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä näin se menee. Mutta saako yksityishenkilöllä olla 200 kg räjähteitä halussa onkin eri juttu.

Karabiilisti:
Missäs tuo vapautus lukeepi?

Jos tuollainen on olemassa niin sitten esim kaikki radioaktiivisen lähteen kuljetukset kannattaa hoitaa yksityisnhekilönä farkun takaluukussa sen sijaan että tilaisi virallisen kuljetusliikkeen hirveään hintaan...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View