Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Suihkualtaan korjaus

<< < (2/2)

kimi:
Olen kuullut, että legopala liotettuna asetooniin pehmenee ja noin saadulla massalla on paikkailtu altaita autoissa ja vaunuissa. Kestävyydestä minulla ei ole tietoa enkä myöskään ole itse sellaista korjausta nähnyt.

Karabiilisti:
Hitsauksessa ja legoilussa on aina mahdollisuus uuteen murtumaan....
Jos vetää kunnon kerrokset lasikuitua ja mattoa sinne väliin niin sehän on kuin vene.
Pientä näppäryyttä sekin kyllä vaatii mutta onnistuu kuten tuollasen kelvottoman puupaljon lasikuidutus nykysaikaiseksi.

Kannattaa käyttää vaan liotinsuodatinta naamarissa kun tekee tuota...

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 24.11.2019     kello on 22:05 ---Minä meinasin tuon adrian altaan kuiduttaa paikallaan päälle eli tavallaan uus kaukalo entisen sisään, se on halki melko monestakin paikasta ja on jotain paskamuovia.. Toki se edellyttää että sillä pitäis olla jotain käyttöä, vielä en oo keksiny..

--- Lainaus päättyy ---
Sama juttu mun adriassakin on lattia halki, eipä olla koskaan autossa suihkua käytetty joten eipä oo mitään vahinkoa tullut. Suihkutila on meillä saunavehkeiden ja likapyykki astian säilytys paikka.

Rauno:
Joku vuosi sitten vaihdoin Hymer 544 integroituun wcn lattian, lattia maksoi jonkun 2-300€ Tutun kautta tilattuna joka oli karavaanikaupassa töissä. Eikä ollut edes paha vaihtaa..

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 25.11.2019     kello on 13:35 ---Hitsauksessa ja legoilussa on aina mahdollisuus uuteen murtumaan....

--- Lainaus päättyy ---

Ei kuitenkaan korjatussa kohdassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View