Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Vetoauton vuokraus

<< < (4/5) > >>

Jeppe:

Tuollaisia siirreltiin. Korkeutta rapiat 7m ja leveyttä 5m.

Yrjö:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 23.11.2019     kello on 18:37 ---Kuvassa on talovaunu.
Jos sitä hinataan traktorilla, leveyttä saa olla 4m ilman saattoa.

--- Lainaus päättyy ---
  Tässä voisi olla aloittajalle ratkaisu, muutama vuosi sitten toin Janakkalasta Valkeakoskelle "erikoiskuljetuksen" traktorilla.
Kestääkö nuo talovaunujen pienet pyörät maantietä pitkäänkin?
  Traktorivuokraamoit a on myös "vähemmän"? Pitää varmaan hankkia luottamuksellinen suhde traktorin omistajiin, ja tarvittava pelitaito, kortti kait riittää?

kimi:
Isoilla vuokraamoilla on yleensä sopimuksissa kielto vetää kärryä. Sopimalla erikseen voi niistäkin saadaluvan erikseen ja se merkitään vuokrasopimukseen.
Sitten nämä pienet joissa kalusto yleensä vanhahkoa ei useinkaan kiellä vetämistä. Itse olen yhdeltä vuokraamoltasaanut pysyvän luvan vetää kärryä, minulla on siellä historiatietoa erilaisten trailereiden vuokraamisesta ja sen perusteella sain sitten sovittua tuon heidän pakuille

megaman:
Jos vuokravälineessä sattuu olemaan koukku, mistä kukaan tietää mitä kukakin on vetännyt. (pulkan ohella)

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 23.11.2019     kello on 20:53 ---Jos vuokravälineessä sattuu olemaan koukku, mistä kukaan tietää mitä kukakin on vetännyt. (pulkan ohella)

--- Lainaus päättyy ---

Ei välttämättä tiedäkään ja kyse oli siitä saako.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View