Kirppis > Myydään

MYYTY !

(1/2) > >>

JJJ:
Nyt kaupan Ferrari johon sinullakin on varaa.
Laite on ajettu maagiset 199 tkm. Katsastaa kyllä pitäisi, eli pakoputkessa ihan pieni reikä jossain takapäässä samoin yksi kiinnike irti/rikki joten rämisee matalilla kierroksilla. Myöskin etuparkkivalo ja rekisterikilven valo täytyy vaihtaa. Ajo-aikaa tällä urheiluautolla on 26.9.2011 saakka. Mukaan saat kahdet renkaat (eivät kovin kummoisia mutta pyöreät muodoltaan ja väri mustat. Toisissa on vähän nastojakin alla). Laturin hihnaa pitäisi kiristellä tai vaihdella uuten. Sen verta kovettunut että luistaa ajoittain.
Myöskin kaikkien karavaanarien himoitsema vetokoukku sisältyy asennettuna hintaan.
Vaihtoakin saa ehdottaa johonkin käyttökelpoiseen (poislukien moottorisahat, niitä on kertynyt jo myytäväksi asti)
Ferrari löytyy Vantaalta.
Ihan uuden karheahan tuo ei enää ole, mutta pienellä fiksauksella siitä mukavan kauppakassin.

MYYTY !!

Alan:
Prkl siinä olisi ollut mulle kauppakassi... ;D

vesako:
Mulla ei ole koskaan ferraria ollutkaan.
Mikäs on hinta valmiiksi leimattuna.?

JJJ:

--- Lainaus käyttäjältä: vesako -  2.09.2011     kello on 19:11 ---Mulla ei ole koskaan ferraria ollutkaan.
Mikäs on hinta valmiiksi leimattuna.?

--- Lainaus päättyy ---

Jaahas. En olekaan vielä pohtinut niin tarkkaan. Kyllä siihen lisään remppakulut ja vähän extraa. Lähinnä riippuu siitä hyväksyykö katsastusmies nuo suvikumit. Takapyörissä kulutuspinta on aika rajoilla tällä hetkellä. Enkä myöskään talvikumeista jaksa alkaa nastoja pois repimään. Liian työlästä. Nastarenkailla taas on turha mennä syyskuussa konttorille  :o

jiipee62:

--- Lainaus käyttäjältä: JJJ -  2.09.2011     kello on 19:16 ---Nastarenkailla taas on turha mennä syyskuussa konttorille  :o

--- Lainaus päättyy ---
Ei pitäisi vaikuttaa leimaan, joskus kyselin.

Jyrki

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View