Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Muutokset DigiTv:ssä
Aakku:
Minä kun en huomaa mitään eroa tavallisessa ja HD lähetyksessä....
Onko vika silmissä, telkussa, vaiko lähetyksessä?
Kuvan laatu on mielestäni kuitenkin hyvä kaikissa kakanavissa.
Erkki:
--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 1.04.2020 kello on 14:05 ---Minä kun en huomaa mitään eroa tavallisessa ja HD lähetyksessä....
Onko vika silmissä, telkussa, vaiko lähetyksessä?
Kuvan laatu on mielestäni kuitenkin hyvä kaikissa kakanavissa.
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä sinulla olla silmissä vikaa?
Itse olen HD ja tavallisia kanavia vertaillut keskenään, niin selkeä ero on HD kanavan eduksi. Mm. Eurosport kanavalta snokeria kun katsoo, niin huomattavasti rakeisempaa on kuva analogisella puolella.
T. Erkki
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: erkki - 1.04.2020 kello on 14:29 ---Ehkä sinulla olla silmissä vikaa?
Itse olen HD ja tavallisia kanavia vertaillut keskenään, niin selkeä ero on HD kanavan eduksi. Mm. Eurosport kanavalta snokeria kun katsoo, niin huomattavasti rakeisempaa on kuva analogisella puolella.
T. Erkki
--- Lainaus päättyy ---
Itsekin epäilen silmiäni...
Totta on, että en kovin hyvin näe ja ilman laseja tuskin lainkaan. Pitääpä vielä vertailla, jos uudet kanavat olisivat terävämpiä. Voisi helpottaa katsomistakin.
Toisaalta ei täällä muutkaan töllön katsojat oikein mitään eroa ole kuvan laadussa huomanneet.
Hymer B654:
En minäkään ole itse huomannut mitään eroa ,mutta tyttö neuvoi ,että sen huomaa satavarmasti kuvassa olevan hiuksista. mene lähelle tv kuvaa ja vaihda siinä kanavaa,niin huomaat terävyydessä selvän eron!
Erkki:
--- Lainaus käyttäjältä: Hymer B654 - 1.04.2020 kello on 14:41 --- En minäkään ole itse huomannut mitään eroa ,mutta tyttö neuvoi ,että sen huomaa satavarmasti kuvassa olevan hiuksista. mene lähelle tv kuvaa ja vaihda siinä kanavaa,niin huomaat terävyydessä selvän eron!
--- Lainaus päättyy ---
Itse olen huomannut eron Eurospotilla snoker pelien palloissa. Analogisella puolella pallot ovat hieman suttuisempia.
T. Erkki
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta