Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka
Muutokset DigiTv:ssä
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 1.04.2020 kello on 09:02 ---Eli ei mitään muutosta.
Ihminen ei voi ymmärtää, miksi nyt ei tavalliset kanavat häipyneet taivaan tuuliin ja kanapaikalla 1 olisi yle hd 1 jne...
Käsittämätöntä vitkastelua. Thumbd
--- Lainaus päättyy ---
Nämä HD-lähetyksethän piti alkaa SDeet poistua jo joku aika sitten. Mutta kun huomasivat, että HD vastaanottimia ei ollut ihmisillä riittävästi. Siitä vasta kalabaliikki olisi syntynyt kun kaikki olisi yht äkkiä pakotettu hankkimaan uusi vastaanotin tai ainakin boxi.
palokurki:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 1.04.2020 kello on 09:24 ---Minä siirrän aina parempilaatuiset HD kanavat sinne tavallisten ykkösten ja kakkosten tilalle ja poistan mäjelle näkymättömät maksukanavat, niin kanavasurffaus ei häiriinny... Muuten ei osaa olla.
--- Lainaus päättyy ---
Niin minäkin olen tehnyt kotona jo vuosia, mutta matkailuautossa ei viitsisi joka kerta, kun siirtyy tehdä samaa jumppaa.
Jos jollakulla on niin vanha televisio tai digiboksi, ettei ole edes HD-ready, niin moiset laitteet ovat jo varmaan pelastuslain nojalla hävitettävä paloriskin vuoksi. ::)
Kattelin jotain mainosta, missä oli jotkut hullut päivät, niin uusi 32 tuuman töllö, josta löytyy kaikki maksoi satasen.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: palokurki - 1.04.2020 kello on 10:16 ---Kattelin jotain mainosta, missä oli jotkut hullut päivät, niin uusi 32 tuuman töllö, josta löytyy kaikki maksoi satasen.
--- Lainaus päättyy ---
Monella eläkeläisellä on toimiva telkkari. Pienestä eläkkeestä satanen on ISO raha. Eikä se sinne korpeen tule sillä satasella.
Mulla on muuten hyvin toimiva analoginen telkkari boxin perässä enkä aio vaihtaa sitä. Näin säästän osaltani maailmaa.
palokurki:
Luulen, että semmoinen kuvaputkitöllö ja digiboksi kuluttavat kaksinkertaisen määrän sähköäkin vastaavan kokoiseen tai vähän isompaankin taulutelkkariin verrattuna.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 1.04.2020 kello on 10:34 ---Mulla on muuten hyvin toimiva analoginen telkkari boxin perässä enkä aio vaihtaa sitä. Näin säästän osaltani maailmaa.
--- Lainaus päättyy ---
Hyvä periaate! Thumb
Koko HD on samaa kusetusta kun 4G, 5G, ......
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta