Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Ducato vm2005 vilkuista
"Masi":
Aika harvassa rekisterikilvenvalo taaksepäin valaisee. Yleensä alaspäin, joskus ylöspäin, aika harvoin sivusuuntaan ja silloin jos se häikäisee niin ollaan todellakin jo lähellä.
Silmälääkärikin voisi auttaa tuommoiseen häikäystymiseen, mutta se saattaa myös ilmoittaa poliisille näköongelmasta ;)
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 11.05.2023 kello on 18:36 ---Aika harvassa rekisterikilvenvalo taaksepäin valaisee. Yleensä alaspäin, joskus ylöspäin, aika harvoin sivusuuntaan ja silloin jos se häikäisee niin ollaan todellakin jo lähellä.
Silmälääkärikin voisi auttaa tuommoiseen häikäystymiseen, mutta se saattaa myös ilmoittaa poliisille näköongelmasta ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tarkennetaan nyt, että valkoinen valo takana ärsyttää...
Ärsyttää lähinnä henkisesti, koska mun mielestä takana kuuluisi palaa vain punainen valo, kun liikutaan eteenpäin. Aivan samalla tavalla henkisesti ärsyttää vaikka keltaisen majakan käyttö katolla tarpeettomasti. Käsittääkseni se ärsyttää poliisiakin, koska siitä tarpeettomasta käytöstä on tiettävästi sakotettu.
Näkökyky ja häikäistyminen on eri juttu, joskin ei sekään mulla parasta A luokkaa ole, kun pitää käyttää silmälaseja.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 11.05.2023 kello on 18:36 ---Aika harvassa rekisterikilvenvalo taaksepäin valaisee.
--- Lainaus päättyy ---
Vain niissä tapauksissa kun siellä on 2 ledilamppua kilven päällä. Onneksi ei ole kaikilla. ;D
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.05.2023 kello on 20:30 ---Vain niissä tapauksissa kun siellä on 2 ledilamppua kilven päällä. Onneksi ei ole kaikilla. ;D
--- Lainaus päättyy ---
No onneksi minun matkamökissä on, eipähä ajelle huono näköset perään ;)
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: "Masi" - 11.05.2023 kello on 20:34 ---No onneksi minun matkamökissä on, eipähä ajelle huono näköset perään ;)
--- Lainaus päättyy ---
No sehän on ihan eri asia, jos on 2 led valaisinta kuin laitetaan led polttimot kahteen hehkupoltinvalaisim een. Tiedät kyllä eron ;)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta