rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Truman kunto  (Luettu 1888 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 17:35
Truman kunto
« : 9.12.2019 kello on 11:32 »
Onko niin, että jos ei mitään led valoa vilku, niin laite kunnossa?  Hieman olen ihmetellyt truma 4 putkistoon tulevaa ilman puhallus tehoa.  Myös olisiko joku orggilainen lisännyt venttiilejä autoon eri paikkoihin? Itsellä autossa pannu takatalin etupuolella, pannusta 4 lähtöä jotka jakautuvat seuraavasti.  Erillissänkyjen ja seinän välistä edestä taakse ja molemmissa sängyssä noin 30 mm halkaisijaltaan reikäputkea - käytävällä heti takana keskellä - takatalin - WC  - keittiön edessä -  vasen sivu pöydän alla -sivupenkin alta - sekä korokkeen etureunassa. Kaikissa näissä yksi venttiili.
Saisiko tilannetta paremmaksi lisäämällä johonkin ?
Jos olet laitellut voisitko laittaa vaikka yv viestin hommasta. Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:16.04.2024 kello on 17:35
Vs: Truman kunto
« Vastaus #1 : 15.12.2019 kello on 11:37 »
Selvitin hiukka tuon uusimman Truman toimintaa sekä sen asennusmahdollisuut ta 4 E lämmittimen tilalle. Työ pitäisi olla helppo. Käy suoraan vanhan paikalle ja kaikki tarvittavat apulaitteet sopivat suoraan. Vain 220 v sähkö pitää vetää sähkötaululle sekä uuden näytön johdon veto, mihin sen sitten itse parhaaksi katsoo laitettavaksi. Uudessa Trumassa ainakin tuo puhallus nopeuden säätö, hyvä kun sitä voi säätää haluamalleen tasolle. Myös että ohjaus puhelimella voisi olla mukava. Saksasta laitteen saisi 2650 e kun täällä meillä 3150 e halvimmillaan. Eli tuolla hintaerolla  sen jo asennuttaa mikäli ei itse alkaisi siihen. Vaikka kyllä ajattelin kyllä itse tuon tehdä, mikäli päädyn vaihtoon. Tässä uuden mallin tyyppi :Truma  6 E CP Plus redy. Kaikki lisä vinkit tervetulleita. Thumb

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 8.02.2024 kello on 07:41
  • 400 cid, kauppakassi
Vs: Truman kunto
« Vastaus #2 : 15.12.2019 kello on 19:27 »
Eikö vanhassa riitä teho vai miksi vaihto? Vaihto on helppo,koska fyysinen koko on sama,kuin 4E mallissa.