Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Mersu ML kokemuksia?

<< < (2/3) > >>

Naussi:
Itsellä oli kanssa ML vaihtoehtona, vuosimallit 2006-2008. En oikein löytänyt sopivaa, lue siistiä ja ruosteetonta.

Teukka-74:
MLK sta ainakin on juttua täällä. Oli itselleni myös yksi vaihtoehto mutta rouva ei :o innostunut. Tyytyväinen olen nykyiseen Thumb

Rauno:
Mulla oli ML280cdi vm2006 hyvä auto ajaa, ehkä pikkuisen kova alusta rautajousilla, ilmajousista ei kokemusta ja niissä ollut ilmeisesti jonkun verran vikaa.
Minulla olleessa oli sähkövikoja, naftamittari lakkasi toimimasta, etupenkin sähkösäätö lakkasi toimimasta ja ilmoitteli välillä että peräkärryn valoja pimeenä vaikkei ollut edes kärry perässä, kampiakselin asentotunnistimen vaihdoin. Lisäksi suuttimen pohja tiivisteet ja naftaputket koneen päälle vaihdettiin.
Naftaa kului seka-ajossa n9-10L ja käyttömaksu oli 1050€
Ei muuta kuin kaupoille!
Nyt jos ostaisin w164 koppasen niin ehdottomasti 350cdi

hartsakoski:
Velipojalla ollut kaikki ml-mallit dieselinä vuosien varrella, yhdestä hajosi etuperä, se oli suurin remppa. Joitain sähkövikoja ollut lähes kaikissa, tosin pieniä.Koneissa ei mitään ongelmia, eikä laatikoissa.Veti niillä myös vaunua.

Kumisimo:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo -  1.11.2019     kello on 23:04 ---mitä se vuosimalli ratkaisee?

--- Lainaus päättyy ---

Kai sekin jotain ratkaisee kun valinnanvaraa on vuosilta 1998- 2015.

Sitten pitäisi vielä osata päättää mieliikö dieseliä vai bensaa ja automaattilaatikoll a vai manuaalilla jne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View