Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvo XC60
MRi:
No nyt on XC60 testattu Kasselin mäissä. Hyvin jaksaa mennä ja edellisen Superbin pesee mennen tullen. Skodan ongelma oli pitkät ja harvat välitykset Volvoon verrattuna. Volvossa on käytännössä samat tehot ja väännöt mutta pari pykälää enemmän.
Btw eikä toi vaimokaan ole toista Volvoa katunut. Kiihtyvyys on kuulemma riittävä :laugh:
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: MRi - 4.07.2022 kello on 20:09 ---No nyt on XC60 testattu Kasselin mäissä.
Btw eikä toi vaimokaan ole toista Volvoa katunut. Kiihtyvyys on kuulemma riittävä :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
Niin kumpi kiihtyy sinä vai vaimo? ;)
MRi:
--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 4.07.2022 kello on 20:34 ---Niin kumpi kiihtyy sinä vai vaimo? ;)
--- Lainaus päättyy ---
Jos henkilöitä arvioidaan niin minä olen se kierrosherkkä.
Vaimo on erittäin rauhallinen ajaja mutta oli silläkin hymy herkässä kun oli kai vähän kokeillut. "Aika hyvin se kiihtyy". Siis se sen oma T8.
Karabiilisti:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 10.06.2022 kello on 21:49 ---Mulla on tuossa pihassa Saara, joka kohta täyttää 18 vuotta. Takuuaikaisia vikoja takuuseen korjattu. Sen jälkeen kuluvia osia. Nyt ei takaoven käsiavaus toimi eikä aina etuovien sähköikkunat. Mutta jo tuon verran voi kohta 190tkm ajetulla autolla vikoja ollakin.
Kai tämäkin sopii poikkeussääntöön?
--- Lainaus päättyy ---
190tkm ajettuhan on vasta sisäänajettu.
Pihassa 3 kpl yli 300tkm ajettua ja viattomia, kaikki pelaa kuten uutena.
Auton ja AUTON ero alkaa näkyä tuossa 200-400tkm välillä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 5.07.2022 kello on 07:34 ---190tkm ajettuhan on vasta sisäänajettu.
Pihassa 3 kpl yli 300tkm ajettua ja viattomia, kaikki pelaa kuten uutena.
Auton ja AUTON ero alkaa näkyä tuossa 200-400tkm välillä.
--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän ne kunnossa pysyy ::) ::) ::)
--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 3.06.2022 kello on 22:28 ---itetekemällä kyllä säästää hurjasti...useampi tonni jo tänäkin vuonna..
--- Lainaus päättyy ---
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta