Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

V70 D5 2006 jäähdyttimen ilmalukko?

<< < (2/10) > >>

migel:
Joo ja kyllä nykyaikaisten, joihin tonkin vielä luen, pitäisi ilmata ittensä. Tolla mun vollella on ajettu vasta 270t ja on mun veljen vanha ja pirun siisti mutta tulee kuplavolkkari ajat mieleen kovilla pakkasilla ;D ;D ;D Noh kait se siitä sitten jotenkin ratkeaa,-toi alipainepumppu kuullostaa kyllä järkevältä...Voi olla että johonkin sen kaltaiseen täytyy vielä turvautua???t migel :o

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.10.2019     kello on 13:14 ---Joo ja kyllä nykyaikaisten, joihin tonkin vielä luen, pitäisi ilmata ittensä. Tolla mun vollella on ajettu vasta 270t ja on mun veljen vanha ja pirun siisti mutta tulee kuplavolkkari ajat mieleen kovilla pakkasilla ;D ;D ;D Noh kait se siitä sitten jotenkin ratkeaa,-toi alipainepumppu kuullostaa kyllä järkevältä...Voi olla että johonkin sen kaltaiseen täytyy vielä turvautua???t migel :o

--- Lainaus päättyy ---

Kauanko tuo ilmalukko on siellä vaivannut, jos sinulla on jo ollut kovia pakkasia sen kanssa?  ;D
Näillä pakkasilla (-12 aamulla lähtiessä) ei ole vielä tarvista käynnistää Ardicia edes, kun lähtee nätisti katoksesta tunnin sähkölämmityksen jälkeen ja lasit pysyy auki - aikanaan kuplassa ne ei pysyny kyllä millään jos unohti olla hengittämättä  ;D

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: migel - 30.10.2019     kello on 12:20 ---Mulle vaihdettiin uus syyläri Volvoon kun oksa lävisti entisen kun peuran kanssa lähempää kontaktia välttelin siinä kuitenkaan 100% onnistumatta ja volle korjaamolle.Uus syyläri mut puhaltaa  kylmää ja kun alkaa puhaltaan lämmintä nestevarpotusvalo syttyy. Ja sitten kun alkaa puhaltaan kylmää varovalo sammuu .Moottorin lämpötila pysyy vakaana ainoastaan lämppärissä ilmalukko. Mitä tehdä? t migel

--- Lainaus päättyy ---

Aja auto reiluun ylämäkeen keula ylös lämpimänä ja kädellä alat painella/pumpata alavesiletkua.

Yrjö:
Korjaamo tekee valmiiksi.

kimmok:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 30.10.2019     kello on 16:42 ---Korjaamo tekee valmiiksi.

--- Lainaus päättyy ---
Juuri näin jos itse ropaat artisti maksaa lopputuleman eli  korjaamo pesee kätensä.
Ja jos korjaamon kanssa ei asiaa hoida niin kannattaako sitä korjaamoa käyttää ollenkaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View