Tekniikkakeskustelut > Vetokoukut

V70 D5 2006 jäähdyttimen ilmalukko?

<< < (3/10) > >>

migel:
No äsken pumppasin sitä letkua ja yhtäkkiä alkoi piereskelemaan ja lisäsin 1,5 ltr jäähdytinnestettä.E n käynnistäny mut huomenna aamulla lähen kokeilemaan,-joo heh hee,ei oo ollu pakkasia mutta kun Turkuunkin ajaa kylmällä autolla niin kupla-ajat tuli mieleen.
Ei silti oli mulla yks -74 jeans ja se oli lämmin kun vaihtimet oli kunnossa.
Intti tuli käytyä -67 kuplalla johon olin tintannut kleinbussinoliko se 1600ccn kone ja sekin oli lämmin ja nopea hyvällä väännöllä. Voi noita aikoja :D :D :D :D t migel ja joo korjaamon pitäjä on mun kaveri niin ei tarvii mitään väännellä eikä käännellä mutta ollut pari viikkoa saikulla jalasta,niin ei viittii kiusata,
Jos se ton sarjapierun saattelemana ilmaantui saa nähä sitten huomenna.Olis kiva kun juuri tuore leimakin on,-Voikaatten! t migel

Karabiilisti:
kyllä wanhakansa tietää että letkun pumppaaminen auttaa... jossei auttanut kokonaan vielä niin pumppaa lisää ja lisää nestettä kans.

migel:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti - 30.10.2019     kello on 21:19 ---kyllä wanhakansa tietää että letkun pumppaaminen auttaa... jossei auttanut kokonaan vielä niin pumppaa lisää ja lisää nestettä kans.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä! Thumb Thumb

migel:
No nyt heitin lenkin Portinvartijalla ja auto tosi lämmin mut sit takas tullessa alkoi taasen puhaltaan kylmää muttei varovalo kuitenkaan syttynyt! Jotain positiivistä. Se yläletku kun kotona koitin sitä likistellä,niin ei siitä mitään tullu kun oli pinkeä kuin mikä ja lämmin.Noh täytyy antaa jäähtyä ja sitten aloittaa taasen pumppaaminen.Noissa uusissa syyläreissä ei taida olla mitään korkkia vaan on suljettu systeemi? No täytyy kuikuilla kun valkenee...ja huomenta vaan kaikille! :D t migel

SilSam:
Oletko niin tarkkaan tutkinut että tuleeko se kylmä joka suuttimesta, tuleeko edes jostain lämmintä?

Mulla kävi joskus niin, että jostain kumman syystä oli lämmityslaitteiston "läppien" ja servomoottorien välinen tanko mennyt poikki ja lämmöt eivät säätyneet oikein. Vivusto oli jossain kuskin jalkotiloissa. No ei sulla siellä kuitenkaan ole nyt remppaa tehty, joten tuskin sillä nyt mitään vika aolis.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View