Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Kaasupullon tankkaaminen itse
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 28.10.2019 kello on 10:39 ---Tuolleenhan se Viipurin karvakolmion ukko täyttää kaasupullot, ja kaikki on täyttynyt ihan täyteen, kilon laittaa vielä ylimääräistä.
--- Lainaus päättyy ---
Ennenhän oli 33:nen päällään joka Esson nurkalla Suomessakin.
mike:
Sillon täytettiin niitä primuksen sisisiä pikku pulloja missä oli poistoruuvi siitä päästettiin painetta pios niin kauan kun alkoi nesteenä tulemaan.
armas ujomieli:
--- Lainaus käyttäjältä: smy - 29.10.2019 kello on 21:38 ---Mulla pullonvaihtaja niin pitänyt nyt kakkospullon kiinni kun on kerran käynyt että molemmat loppu.
(tuo Thurma syö noita pulloja kuin pikkunaskali merkkareita)
Pysyy itse varmsn päälle tilanteen päällä missä mennään.
--- Lainaus päättyy ---
Kannattaa ajaa se kakkospullo välillä tyhjäksi.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: mike - 30.10.2019 kello on 20:29 ---Sillon täytettiin niitä primuksen sisisiä pikku pulloja missä oli poistoruuvi siitä päästettiin painetta pios niin kauan kun alkoi nesteenä tulemaan.
--- Lainaus päättyy ---
Oliko niitä jo 50-luvulla?
88k5:
Mullakin 2 eri käytön pulloa, joissa ilmaruuvi. Yksi "perintöretkikeitin": olisko 1-2 kg, toinen käsitoho: olisko 1kg pitkula-pullo. Molemmat hopeanharmaita.. poisko ne pitäisi heittää, ja osta kerskapullo tilalle. Itseasiassa sellaisetkin ovat, mutta niissä eri liitäntä. Kotona tankattaviahan nuo ovat olleet "männä vuosikymmenillä" - no, miksi ei edelleenkin.. :-X
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta