Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta
Polkupyörän kuljetus matkailuvaunussa
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 4.09.2011 kello on 21:45 ---Olisin varmuudeksi laittanut läpipulteilla pyörätelineen kiini koko seinän leveydeltä peittävään sisä rakenteeseen.
--- Lainaus päättyy ---
Ehdotan läpipultteja vaikka runko löytyisikin. Ja tarpeeksi iso aluslevy sisäpuolelle.
Yrjö:
Minä jos ottaisin pyörät mukaan laittaisin ne auton katolle,( koska pyrin pitämään aisapainon lähes vakiona, eihän ne pyörät aina ole mukana) tosin en ole koskaan kokeillut vaunun kanssa.
Ainakin kajakki pienentää ilmanvastusta, siitä on kokemusta.
Sikäli kun oikein muistan, paljon kulkeva "jkh" kuljettaa pyörät auton katolla.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: seijantie - 2.09.2011 kello on 21:29 ---Minua vähän epäilyttää se vaunun perään laitettava teline,kun takana on vaan se pesuhuone ja seinä rakenne saattaa olla keveämpi kuin noissa makuuhuone malleissa.
--- Lainaus päättyy ---
Miten pesuhuoneen takaseinä, jos on muovinen en lähtisi pulttaamaan läpi. Kantavat rakenteet tuskin ovat erilaiset kun muissa pohjaratkaisuissa
K.E.V:
Se suihku/pesuhuone on vasemmassa kulmassa. Mikäli olisi tarve laittaa teline se varmaan tulisi keskelle. Ei sillä kohtaa ole kuin lavuaari yläkaappeineen. (minulla samanlainen pohjaratkaisu samalta tehtaalta)
4ntti:
--- Lainaus käyttäjältä: 99672 - 2.09.2011 kello on 08:10 ---vaunun painopisteeseen, ja sitä kautta vaunun veto-ominaisuuksiin.
--- Lainaus päättyy ---
Totta, käsitin vaan alkuperäisestä viestistä viestistä että vaikuttaisi nimenomaan aisapainoon :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta