Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Tupakanhajun poistaminen

<< < (2/5) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.10.2019     kello on 06:45 --- Meilläkin molemmat poltaa ja ulkona, eikä yksikään ole sanonut, jotta vaunussa haisee tupakki ::)

--- Lainaus päättyy ---
Nenätukkoisia örkkejä :) Yleensä tupakkaa polttavat eivät huomaa että haisevat ihan oikeasti
Toiset ei kai kehtaa sanoa.

Petrooli:
Tuo on ihan totta että vaikka autossa ei polttaisi, mutta henkilö on käynyt ulkona tupakalla, niin se haju tarttuu autoon hengityksestä ja vaatteista. Minäkään en silloin haistanut mitään kun itse poltin, mutta nyt 16 vuoden tupakkalakon jälkeen haistan heti.

Tupakan haju lähtee auton sisustuksesta kun ensin pesee kaikki kankaat tekstiilipesurilla ja desinfioi muut pinnat. Sitten otsonaattori vuorokaudeksi hommiin. Otsonoinnin jälkeen kunnon tuuletus. Otsonointi on turhaa jos sisustusta ei pese kunnolla. Hajun aiheuttajat pitää ensin pestä pois.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 25.10.2019     kello on 08:45 --- Sitten otsonaattori vuorokaudeksi hommiin. Otsonoinnin jälkeen kunnon tuuletus. Otsonointi on turhaa jos sisustusta ei pese kunnolla. Hajun aiheuttajat pitää ensin pestä pois.

--- Lainaus päättyy ---
Minulle on ohjeistettu vain maksimissan tunnin otsonoinnista autossa....

Minulle se tunti on riittänyt. Lähinnä olen huolestunut siitä otsonoinnin haurastamisominaisu udesta.

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 25.10.2019     kello on 06:45 --- Meilläkin molemmat poltaa ja ulkona, eikä yksikään ole sanonut, jotta vaunussa haisee tupakki ::)

--- Lainaus päättyy ---

Eihän se haittaa että keuhkot saastuu, kun sisätilat vain säästyy.  ;D

Petrooli:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 25.10.2019     kello on 08:49 ---Minulle on ohjeistettu vain maksimissan tunnin otsonoinnista autossa....

Minulle se tunti on riittänyt. Lähinnä olen huolestunut siitä otsonoinnin haurastamisominaisu udesta.

--- Lainaus päättyy ---

Tunnissa tupakan haju ei lähde mihinkään. Otsonointi haurastuttaa kumia jos kumi on jatkuvasti vuodesta toiseen otsonoinnin vaikutuksen alaisena. Esimerkiksi uimahalleissa, apteekeissa ym. otsonaattorit on päällä taukoamatta vuodesta toiseen. Silloin tällöin satunnaisesti tehtynä otsonoinnista ei ole mitään merkitystä kumien haurastumisen kanssa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View