Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Tupakanhajun poistaminen

<< < (3/5) > >>

porakone:
Oon tota ongelmaa koittanut poistaa paristakin henkilöautosta jayhdestä asuntoautosta, mut kyl mun mielipide on et ei sitä hoida kuin aika. Nykyinen asuntoauto ostettiin 11/17 ja ei siinä viileänä kautena mitään huomannut, mutta onhan siellä vähän tunkkainen meininki kun kesähelteet alkaa. Muutamaan otteeseen siivottu huolellisesti ja ionisaattoria (reilun kokoista) pidetty useampi tunti, kerran autopesulassakin käytetty täysihoidossa mutta ei. Tämä (toinen) kesä oli jo vähän parempi, josko ensi kesänä taas vähän paremmin. Aina noiden yritysten jälkeen viikko-pari menee, sitten taas tietyissä tilanteissa käy nokkaan.

Mitään kahvinporoja ja noita-akkoja en oo kyllä koittanu, en oikein jaksa uskoa että ne toisi sen pidempiaikaista ratkaisua kuin tarkoitukseen tehdyt tuotteetkaan.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 25.10.2019     kello on 08:53 ---Tunnissa tupakan haju ei lähde mihinkään. Otsonointi haurastuttaa kumia jos kumi on jatkuvasti vuodesta toiseen otsonoinnin vaikutuksen alaisena. Esimerkiksi uimahalleissa, apteekeissa ym. otsonaattorit on päällä taukoamatta vuodesta toiseen. Silloin tällöin satunnaisesti tehtynä otsonoinnista ei ole mitään merkitystä kumien haurastumisen kanssa.

--- Lainaus päättyy ---
Näin se varmaan on...

Itse en tarvitse tupakanhajun poistoon, mutta muuten tunkkaisen hajun poisto onnistuu lyhyelläkin ajalla.

Tarvasjoki:
Ei ionisaatorin tunnin käytöstä mitään hyötyä , anti olla 2- 3 vuorokautta ja kaikko ruoka tarvikkeet pois , niin auttaa kokemuksia on niinautoista kuin asunnoistakin.

El Maco:
Kaveri osti jonkin aikaa sitten pakun, joka haisi röökille eivan järjettömästi. Pinnat oli tahmeat ja kellastuneet. Viikonloppu ahkeraa pesua tekstiilipesurilla ja kovien pintojen jynssäämistä, ei haise enää pahasti. Lähipäivinä pitäisi tulla kiinanpojan otsonattori, katsotaan mitä sen kanssa saadaan aikaiseksi.

Plösöilijä:
Tässä pari vuotta sit oli kanssa yks nortitettu vehe emäntä pesi tekstiilipesurilla etikkavedellä ym.
Lähtihän se haju, mutta vuoden aikana pikkuhiljalleen alko palautus. Eli kyllä se aika syvälle nihin tekstiileihin uppoaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View