rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Trumatic C ei toimi, 230v verkkosähkö merkkivalo ei syty. Mistä hyvä korjaaja?  (Luettu 7790 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.03.2024 kello on 10:44
Näin lukee mulla ohjekirjassa.

"Ylikuumenemissuoja 230V.
230 V:n lämmityskäytössä on mekaaninen ylikuumenemissuo-ja. Jos esimerkiksi 12 V:n virta katkeaa käytön tai jälkikäynnin aikana, voivat laitteessa vallitsevat korkeat lämpötilat laukaista ylikuumenemissuojan ."

Eli ootko löytänyt tätä nappia ja kuitannut siitä?
Mulla oli tämä ongelma ja siksi ei  230v puoli toiminut.

*****
  • LämmitinGuru
  • Aluevalvoja
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:18
Näin lukee mulla ohjekirjassa.

"Ylikuumenemissuoja 230V.
230 V:n lämmityskäytössä on mekaaninen ylikuumenemissuo-ja. Jos esimerkiksi 12 V:n virta katkeaa käytön tai jälkikäynnin aikana, voivat laitteessa vallitsevat korkeat lämpötilat laukaista ylikuumenemissuojan ."

Eli ootko löytänyt tätä nappia ja kuitannut siitä?
Mulla oli tämä ongelma ja siksi ei  230v puoli toiminut.

Sinun lämmitin on Truma 6002 EH jossa on erillinen piirilevy ja ylikuumenemisen kuittaus nappi oikealla sivulla pääohjainkorttiin nähden.



*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.10.2019 kello on 11:49
En ole havainnut tällaista ylikuumenemissuojaa ...  katson kun menen autolle taas illemmalla tai huomenna. Nyt lämmitys ja 230v on toiminut koko yön, noin 12 tuntia. Kytkin pois verkkosähkön ja Trumatic toimi moitteetomasti päivän yli. 230v merkkivalo ei vieläkään pala ja alut näyttävät autossa 12.5 ja sasuntoosassa 12,2v. Näin vaikka mikään ei toiminut keväästä alkaen. Vien auton huoltoon, ehkä ne löytävät jonkun irtonaisen jutun autosta..  KIITOKSIA taas asiallisista vinkeistä ja neuvoista! Hienoa kun löysin tämän foorumin josta olen löytänyt paljon luettavaa.

*****
  • Matkailija
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:28.10.2019 kello on 11:49
Huoltoliikkeissä on kyllä vipinää, on vaikea saada aika huoltoon ennenkuin lumi peittää maan. Harmi ettei ole talvirenkaita autossa. Kävin SF-caravan sivustoilla katsomassa huoltoliikkeitä. Harmi kyllä listassa on monta toimintansa loppettaneita firmoja. Huomautin tästä SF-caravan ylläpidolle. Nyt on aika lopulta varattu Turussa joten Truman saa varmasti huollettua. Syysterveisiä kaikille teille auttavaisille!

  • Vieras
  • Selvisikö tämä vika. Mulla on nyt juuri samanlainen ongelma ebl 99 kanssa.....?