Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Rekisteröintitodistus

<< < (2/4) > >>

88k5:
Tuollaista vaunua on paha muuttaa traileriksi - siis ulkonäöllisesti vaikka se papereissa olisikin "matkailuperävaunu". ;D

Onko ote uusi / onko aiemmissa otteissa lukenut tuo varustelista?

:-X Onkohan Trafi tukkimassa "reikiä"..

Ipsu:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 31.08.2011     kello on 20:03 ---Eihän tuo Truma satu olemaan 3002:nen? ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ei mitään käsitystä mikä on, noin lukee otteessa.. Vaunu on nyt talvea paossa eräässä tallissa joten en voi heti tarkistaa, mutta koitetaan muistaa..

Edellinen ote on hukka nimisessä piilopaikassa, jonka vain edellinen alkuvuodesta asti edesmennyt omistaja tietää.
Eli ihan tuore ote mulla on tässä kädessä. Vaunu on katsastettu viimeksi 1.10.2003.
Vaunu ois tarkoitus rempata vielä vaunuksi, jollei nyt jotain radikaalia tapahdu..

Mä en jotenkin jaksa uskoa että noita olisi tuonne jälkeenpäin lisätty, vaan nimenomaan ajattelisin että ne on sinne kirjattu vuonn -73 ja siellä roikkuvat yhä..

Noh, pitänee tätä selvittää tuolla läheisellä konttorilla, että mikä merkitys noilla on. Saattaa nimittäin olla että esim kaasuhellaa ei enää jätetä vaunuun ja tuo lämmitinkin on sen näköinen että on tiensä päässä.. 

Jaa mulla taitaa olla siitä joku kuva, selventäisköhän ne.. Hetki, kaivelen...

Ipsu:
alareunassa hiukan näkyy

ylhäältä

edestä

mjo33400:
Saattaahan tuo Truma 3001:nen olla, mutta en tunne moista merkkiä. Truma kuitenkin selvästi. Vaunussa aika paha homevaurio.

Ipsu:
^ Noinko meinaat  ;D

Tuo vaunuhan on aivan läpimätä..
Tarkoitus olisikin uudelleen rakentaa koko sisäpuoli, vain pelti jäisi entiselleen  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View