Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
155R13C vai 175/70R13?
svc:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 4.10.2019 kello on 14:22 ---C-rengas on niin jäykkä rungoltaan, että kaikki ylimääräinen huojuminen jää pois. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Tämä on totta. Toisaalta, kun vaunu painaa kuormatttuna ~900 kg ja veturi >1 700 kg, niin eipä se vaunu paljoa jaksa autoa heilutella.
relluttelija:
Mulla oli -90 solikassa 15" alumiinivanteet (kantavuus 650 kg/kpl) ja niissä 195/65R15 renkaat, Li 92. Ei huojuntu eikä heilunut. Aiemmin oli 13" C-renkaat ja huojui paljon enemmän. Sopivalla ET:llä kun löytää vanteet niin istuu hienosti.
Petrooli:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 7.10.2019 kello on 14:29 ---Mulla oli -90 solikassa 15" alumiinivanteet (kantavuus 650 kg/kpl) ja niissä 195/65R15 renkaat, Li 92. Ei huojuntu eikä heilunut. Aiemmin oli 13" C-renkaat ja huojui paljon enemmän. Sopivalla ET:llä kun löytää vanteet niin istuu hienosti.
--- Lainaus päättyy ---
Vaunussa renkaat ovat osa jousitusta. Jos vanteita kasvattaa ja profiilia madaltaa, niin kumin osuus jää matalaksi. Ei jousta kuopissa niin mukavasti.
relluttelija:
--- Lainaus käyttäjältä: Petrooli - 7.10.2019 kello on 20:36 ---Vaunussa renkaat ovat osa jousitusta. Jos vanteita kasvattaa ja profiilia madaltaa, niin kumin osuus jää matalaksi. Ei jousta kuopissa niin mukavasti.
--- Lainaus päättyy ---
Omaan persiisiin ei ole ykskään kuoppa kolahtanut kun vaunun sohvalla olen istunut.
Joo, on tiedossa, aina se tälllä palstalla tulee ilmi. Missä muuten on sanottu, että rengas on osa jousitusta? Ei sillä että sitä tekstiä kunnioittaisin, ihan mielenkiiinnosta.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 8.10.2019 kello on 18:34 ---Joo, on tiedossa, aina se tälllä palstalla tulee ilmi. Missä muuten on sanottu, että rengas on osa jousitusta?
--- Lainaus päättyy ---
Jos ei olisi, niin sitten ajettaisiin puupyörillä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta