Tekniikkakeskustelut > Projektit
Kaben värkkäilyä
Yrjö:
Käväsin Puuilossa liittimiä hakemassa, siellä myös hyvä valikoima pääteholkkeja. Niitä vain ei kaikilla "insinööreillä"ole, ei edes Di:kään, ei minun "lapsillakaan"?
13 piikkinen pistotulppa muistaakseni 8.90, mun saattoi olla aikoinaan 20-30 vaiheilla. Aika erinäköisiä ovat, oli tiukassa paketissa, niin en katsonut piuhan paikkojen kokoa.
vetu:
Tulpan sisään reilusti vaseliinia. Se pitää hapettumat ja ruosteen kurissa. Kumma kyllä, myös tapit saa voitelun. 9pm
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 28.10.2019 kello on 19:11 --- Käväsin Puuilossa liittimiä hakemassa, siellä myös hyvä valikoima pääteholkkeja. Niitä vain ei kaikilla "insinööreillä"ole, ei edes Di:kään, ei minun "lapsillakaan"?
13 piikkinen pistotulppa muistaakseni 8.90, mun saattoi olla aikoinaan 20-30 vaiheilla. Aika erinäköisiä ovat, oli tiukassa paketissa, niin en katsonut piuhan paikkojen kokoa.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
--- Lainaus päättyy ---
Joskus tulee kyllä sellainen olo että pitääkö kaikki tehdä vain tekemisen vuoksi.
Jotenkin haluaisi valita laatua vaikka hinnan kustannuksella.
Mutta kun korkeampi hintakaan ei monesti nosta laatua joku on vain hinnoitellut liekkö katetta enempi tuotetta kohti :-\
K.E.V:
Aikoinaan ostin karavaani liikkeestä tulpan. Oli tarpeeksi isot reiät. Ei varmaan ollut halvin. Mutta sopiva.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 28.10.2019 kello on 20:14 ---Aikoinaan ostin karavaani liikkeestä tulpan. Oli tarpeeksi isot reiät. Ei varmaan ollut halvin. Mutta sopiva.
--- Lainaus päättyy ---
Nyt vaikka kuin googlettaa ja etsii ei tule kuin noita samoja halpoja pistokkeita.
Talmun tulppaa en löydä myynnistä mistään .
Oisko se sitten se parempi malli?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta